Omvolking

https://www.telegraaf.nl/nieuws/322..._medium=social&utm_campaign=seeding-telegraaf

Rijk gaat bij ’weigergemeenten’ bestemming aanpassen voor azc​


DEN HAAG - Als een gemeente blijft weigeren de bestemming aan te passen van een gebouw dat als asielzoekerscentrum (azc) kan fungeren, gaat het kabinet dat doen. Het kabinet wil liever niet dat het zover komt, maar houdt vanaf nu dit instrument paraat. Dat schrijven staatssecretaris Eric van der Burg (Asiel) en minister Hugo de Jonge (Volkshuisvesting en Ruimtelijke Ordening) aan de Tweede Kamer.
 
Toch moedig, want in plaats van alleen met emotie klagen (zoals vaak in de Tweede Braakkamer), doet ze wel onderzoek, hoe lullig 😳 dat ook voor haar uitpakt (als het niet een verhaal is om weer te stoken tussen culturen). 'Zina Al-Zibr of Ightisab' (verkrachting) is een misdaad die met de doodstraf kan worden bestraft. In de Bijbel (OT) kom je er ook niet even makkelijk vanaf; het scheelt of de vrouw getrouwd is (doodstraf) of niet (haar vader krijgt 50 shekel). 😲 Wat mij betreft ook 'chop-chop = eunich' maar dat is weer tegenstrijdig met wat ik post in de 'Gender- & Alfabetsoep categorie'. Gewoon niet doen = veel fijnere wereld.
 
Niet volledig te lezen helaas( premium artikel)
Krijg je ervan als je van alles binnenhaalt, reuring veroorzaken tussen bevolkingsgroepen is wat ze willen.

 
Hoe dom en naief kun je zijn? Vrouwen zien werkelijk geen gevaar en hun realiteitsbesef is subhectief en onderhevig aan emoties. Mannen zien wel gevaar en hun realiteitsbesef is objectief en niet onderhevig aan emoties. Aan wie zou jij leiderschapskwaliteiten en stemrecht willen toekennen?

Mike
Toch er zijn nu (in NL iig) wel meer vrouwen dan mannen ‘wakker’. Waarom zou je n vrouw geen stemrecht toekennen? Toch niet alleen weer het aanrecht lijkt mij.
 
Toch er zijn nu (in NL iig) wel meer vrouwen dan mannen ‘wakker’. Waarom zou je n vrouw geen stemrecht toekennen? Toch niet alleen weer het aanrecht lijkt mij.
Het wordt tijd dat mannen en vrouwen hun natuurlijke, biologische geslachtsrollen weer oppakken en vervullen. Mannen zijn beschermers en jagers (kostwinners) in de buitenste kring. Zij dragen de meeste verantwoordelijkheid en daarmee ook de meeste macht. Vrouwen zijn opvoeders en bescherners van kinderen in de binnenste kring en daarmee gelijkwaardige partners in een gezin, maar niet de gelijken van de man in fysieke, geestelijke, emotionele en spirituele zin, aan wie zij ondergeschikt zijn. Je kunt hier proberen een feministische discussie van te maken, maar dan moet je kijken hoe snel ik je van dit forum afknikker - je zult niet de eerste zijn en ik denk ook niet de laatste. De Eeuw van de Feeks is voorbij, bereid je voor op een oerconservatieve, nieuwe samenleving.

Mike
 
Laatst bewerkt:

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.672
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan