Omvolking

Als ik een dergelijk artikel lees denk ik: “hoe lang blijf ik hier nog”? Europa moet en zal kapot en men zal polarisatie alleen nog maar meer toejuichen. Waar is de tijd gebleven dat je een paar tientjes kon overmaken naar “arme kindjes in Afrika”. Ze komen met scheepsladingen deze kant op.

 
Als ik een dergelijk artikel lees denk ik: “hoe lang blijf ik hier nog”? Europa moet en zal kapot en men zal polarisatie alleen nog maar meer toejuichen. Waar is de tijd gebleven dat je een paar tientjes kon overmaken naar “arme kindjes in Afrika”. Ze komen met scheepsladingen deze kant op.

Echt niet normaal dit! Duizenden op zo een boot en dan maar liefst 3 boten?? Wtf is NL mee bezig joh! Omvolking in de breedste zin vh woord.
NL helemaal naar de klote.. dat wordt nog eens een hoop opruimen straks.
 
Als ik een dergelijk artikel lees denk ik: “hoe lang blijf ik hier nog”? Europa moet en zal kapot en men zal polarisatie alleen nog maar meer toejuichen. Waar is de tijd gebleven dat je een paar tientjes kon overmaken naar “arme kindjes in Afrika”. Ze komen met scheepsladingen deze kant op.

Die paar tientjes zijn toen al in de zakken van het misdaadsyndicaat terecht gekomen. Ben er zelf toen ook ingestonken. Daar betalen ze (behalve met ons belastinggeld) nu de kapiteins van NGO schepen, iPhones, naamloze debitcards en Nike bloedgympies van om ze hierheen te sturen. Stoppen met donaties an dat soort bedrijven.

Als ze geen overheidsteun / subsidie krijgen heb je al een goede start (niet afhankelijk van de overheid; subsidie komt altijd met voorwaarden). Doneer lokaal. Je kan eerst peilen wie het zijn / wie er achter zitten / wat ze doen / met ze praten / rondvragen (controleren).

Het is niet eens per definitie duurder dan de supermarkt, maar koop lokaal bij de boer. Start een lokale beweging om niet alleen alle (globalistische) troepbedrijven te boycotten maar ze door beters te vervangen. Wie heeft het van de buren moeilijk? Veel directer te helpen zonder corrupte instanties in stand te houden. Hoe meer mensen hun geld niet aan dat soort spelers geven, hoe eerder ze in elkaar storten.
 
Mijn vader kreeg deze krant op de deurmat😡
Hij zei tegen mij: jij zegt steeds Gaat Niet Gebeuren? Nou gaat WEL Gebeuren! Ze zijn er al!
 

Bijlagen

  • A939E691-3EA0-470B-963B-269F3E1F5A40.jpeg
    A939E691-3EA0-470B-963B-269F3E1F5A40.jpeg
    1,4 MB · Weergaven: 21
Ooit ergens gelezen/gehoord dat indien de omvolking al meer dan 12-15% is van de oorspronkelijke bevolking = onomkeerbaar ... zie Zweden, geschat 30 jaar dan nagenoeg 100% kalifaat. Zou kunnen komen uit 'Europe The Last Battle'.
Europa The Last Battle [2017] - disk poster2.jpg
Er zijn op Bitchute ook kanalen die het in x-delen hebben. Bijna 12 uur beelden.

Waar in de documentaire over marxisme of communisme wordt gesproeken kan je ook lezen/horen:
Judeisme/Jodendom. MAAR daarmee bedoel ik NIET het overgrote gedeelte van de gewone joodse bevolking. Die zijn door hun eigen "leiders" 100% gemultivaccineerd ... !). Black Jesuits, zij die ons 'goyim (vee)' noemen (o.a. mannen met van die enge kralensliertjes en een To Rah). Zij opereren allemaal onder het motto: "we hebben het jullie verteld, maar als je te stom bent om het te willen weten..." (niet mijn woorden) en "iedereen die niet ons-ras-bloedzuiver is en ons geloof aanhangt = goyim en moet overheerst worden". Ga hem ook weer eens bekijken.
 
Laatst bewerkt:
VluchtelingenWerk gaat binnen drie weken de overheid en het COA voor de rechter slepen vanwege de opvangcrisis. De situatie is de laatste tijd "nog verder onder de humanitaire grens gezakt". "Een heel lelijke reden om naar de rechter te moeten stappen, maar we zien dat het niet anders kan."
 
Er wordt gezegd dat er sinds begin dit jaar al meer dan 195.000 immigranten bij zijn gekomen. Klopt dat aantal wel? Is het niet enigszins overdreven om de massa wakker te schudden?
Waar zijn die 195.000 nu?

Ik vraag me echt af of dit aantal van 195.000 sinds begin dit jaar klopt.
Waar zijn die "vluchtelingen"?
Asielzoekerscentra zijn vol.
Woningen zijn er niet.
Campings staan vol met toeristen.
BN'ers doen alleen maar op televisie alsof ze asielzoekers in huis nemen.
 
Heb je al bij je om de hoek gekeken .... ze staan en masse op een briefje te kijken met hun iPhone18 van 1800 euro op GMaps ... Edwin ... dat adres zou hier om de hoek moeten zijn ...". Voorwaaaaaarts maaaaars!

Of we moeten goed onderzoeken of 'toeristen' niet de nieuwe naam is voor illegalen. Nederlanders kunnen dat niet meer betalen.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.132
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan