Omvolking

De illegalen in hun luxehotel in Tenerife, gratis, feestend, dansend met vrouwen van het Rode Kruis.

Geen politie, ,niks.

Rest van Spanje : niet meer dan 6 personen in huis, nachtleven gesloten, ...





 
En als ze niet aan het dansen zijn, trainen :



Terloops, in Spaanse fitnesscentra moet je met mondmasker en groepstrainingen buiten met meer dan 6 pers met masker
 
Kan die Youp niet beter in z’n konijnenhok gaan zittten met kerst en oud en nieuw? Dan hebben we daar geen last van.
 
Maar Arabisch heeft vaak best een harde G klank?
Lijkt me lastig om aan te leren voor een Limburger :p
 
Is dit echt denken jullie? Of weer de zoveelste verdeel heers tactiek om burgeroorlog uit te lokken? Op instagram gaat dit viraal onder allochtonen en schijnt dat die al die richting op zijn gegaan. Althans er werd gefilmd ook, rijen met auto’s om ze te intimideren.

https://www.ad.nl/limburg/nieuw-dieptepunt-in-rel-rond-syrisch-gezin-in-heerlen-woning-geplunderd-en-vernield~a173a155/
 
Oh en nog even toevoegen bij bovenstaand bericht over dat Syrische gezin. Nu zag ik dat Akwasi, Lil kleine, bas smit en jahoor komt ie de ultra linkse Tim Hofmann zich gaan inzetten om dit gezin te beschermen! Nou nu stinkt het zaakje helemaal. Ik denk ter voorkoming dat we gaan verenigen zoals wel in Parijs te zien was.
Grote angst vd duivelse elite is dat wij met ze allen verenigen dus gooi zo een scene erin en allochtoon-autochtoon staan weer recht tegenover elkaar.
 
Ik.ken de ins en outs niet van dit verhaal, maar het zou mij niet verbazen als dit Syrische gezin volkomen asociaal is. Laat ik het zo zeggen: Nederlanders zijn over het algemeen zeer brave, gezagstrouwe, meegaande en tolerante mensen, dat zien we nu wel met de coronacrisis. Er is veel voor nodig om een Nederlander zo pissig en zo militant te krijgen. We kennen allemaal wel de verhalen van uiterst luidruchtige arabieren die vooral 's nachts lijken te leven en overdag slapen, niet werken en schijt hebben aan alles en iedereen. Ik vermoed eerder dat er zoiets aan de hand is - en geen BN'er die dit zou tolereren in zijn/haar buurt of deze mensen zelf in huis neemt!

Mike
 


The usual suspects die zich hieraan schuldig hebben gemaakt. Let op het bijvoeglijke naamwoord 'kanker-'. Goed dat het henzelf deze keer is overkomen!

Mike
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.750
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan