Omvolking

Duidelijk vooropgezet spel! Dit is zo doorzichtig. Net voor een totale lockdown van Frankrijk, ik zeg afleiding. Verdeel en heers. Ik geloof dit dus gewoon niet, dit is mij allemaal een beetje te toevallig heren.

Er waren bijna geen aanslagen toch vanwege covid19 en nu laait het ineens weer op? En meneertje riep natuurlijk allah akbar op de brandcard jaja, heeft ie ook niet toevallig nog ergens zijn paspoort laten liggen?

Bovendien is Frankrijk bang voor een grote opstand, eerst Italië en Spanje en nu wilde Frankrijk ook volgen begreep ik. Dan even snel een aanslag plegen goed bedacht hoor. En zijn ze ook echt onthoofd, is er bewijs? Niet dat ik graag een afgesneden hoofd wil zien maar hollywood is zo goed in films maken, lijkt soms net echt.

P.s er zullen vrees ik nog veel meer aanslagen aankomen. Het wordt ze te heet onder de voeten.
 
saohgw8a7gldtzwxyrkucu3yszl0rajj.jpg
 


Het is duidelijk wat de powers-that-be proberen te doen. Ze willen een burgeroorlog uitlokken tegen moslims. In Amerika komen er rellen door antifa en BLM. En dit alleen maar om de nieuwscyclus te beheersen en te voorkomen dat Trump hun vuile was buiten gaat hangen!

Mike
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.469
Berichten
498.835
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan