OLED

butterfly2023

Well-known member
Ik kreeg laatst erg hoofdpijn toen ik die smartphones bij de telefoonwinkel in mijn handen had. Blijkt dus dat daar allemaal OLED-schermen opzitten.

Ron Fonteine heeft zo'n telefoon een keer gefilmd en vertraagd afgespeeld, zo'n scherm gaat eigenlijk heel snel heen en weer, wat de hoofdpijn veroorzaakt.

Wat voor smartphone hebben jullie? Hebben jullie ook allemaal GEEN OLED?
 
Geen flauw idee, ik ben 2,5 jaar geleden overgestapt naar een smartphone, ik weet niet of er toen al OLED schermen werden gebruikt. Ik ben ook niet iemand die de hele dag dat ding in zn handen heeft of bij zich draagt.
 
Gewoon zo weinig mogelijk naar kijken en zo ver mogelijk uit de buurt van je lijf houden.
Liggen hier in huis altijd op een aardingsmatje dat hopelijk zoveel mogelijk straling van die dingen afvoert.
 
Wij hebben bij ons thuis nog een oude gsm en daar zit dit soort licht niet in, als ik me niet vergis. Misschien heb je wat aan deze informatie.
 
Wij hebben bij ons thuis nog een oude gsm en daar zit dit soort licht niet in, als ik me niet vergis. Misschien heb je wat aan deze informatie.
Ik moet een nieuwe telefoon( de mijne in de trein laten liggen en niet meer teruggekregen...) Me al dagen in diverse merken en modellen aan het verdiepen,vraagje: is een smartfone met 5 G "gevaarlijker" dan met 4 G?
 
Babbe heb je hier iets aan?
=================
mailtje van mijn broer.
Ik heb een ander tablet gekocht eentje waarop je via simkaart kan bellen en data verkeer kan betrekken naast de gebruikelijke wifi voor maar 227 bij bolcom.
Ik heb wel 2 weken moeten zoeken om erachter te komen. Niemand kon vertellen hoe of wat.
Betreft Samsung Galaxy Tab A9+ /5G
Voor als op vakantie de tv niet goed werkt, kan je verder kijken op deze groot scherm tablet. Gr jan
 
Ik moet een nieuwe telefoon( de mijne in de trein laten liggen en niet meer teruggekregen...) Me al dagen in diverse merken en modellen aan het verdiepen,vraagje: is een smartfone met 5 G "gevaarlijker" dan met 4 G?
Als je 5G uitschakelt op je smartphone heb je er ook geen hinder van:, zie b.v. deze link hoe het moet:


Denk dus ook aan de OLED-schermen die klachten kunnen geven.
Hierover is al geschreven: https://www.ahealthylife.nl/gezondheidsklachten-door-oled-scherm/

Niet iedereen in mijn omgeving ervaart echter direct klachten door OLED.
 
Laatst bewerkt:
Geen flauw idee, ik ben 2,5 jaar geleden overgestapt naar een smartphone, ik weet niet of er toen al OLED schermen werden gebruikt. Ik ben ook niet iemand die de hele dag dat ding in zn handen heeft of bij zich draagt.
nee, toen was er nog geen OLED ~maar LCD heette dat geloof ik
 
inmiddels heb ik telefoon aangeschaft. Is wel uitgerust voor 5 G. Maar gebruik hem zo min mogelijk,maak er alleen foto's mee,daar heb ik hem voor. Draag hem niet op mijn lijf,nooit in de sl.kamer, 's nachts altijd uit enzo.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.473
Berichten
502.266
Leden
8.633
Nieuwste lid
Tarabya
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan