ohw ohw libido

G

Guest

Guest
Tja beetje gewaagd berichtje misschien, maar is het normaal dat je libido verhoogd?

Iemand? Ben nu 3 weken bezig en merk erg veel veranderingen ten goede. Waaronder dus een verhoging van mijn sexuele energie. Beetje scary aangezien ik een alleen gaande vrouw ben. hum.......wat doe je dan he hahahaha. Ben ik de enigste hier die dit merkt?

 
Ik wil wel ruilen, bij mij al jaren veel te laag. Behalve net na de dotterbehandeling aan mijn halsvaten, 3 weken enorm genoten. Helaas, weer helemaal weg. Ik kan het mij nog vooral goed herinneren :(

 
Quote:
Beetje scary aangezien ik een alleen gaande vrouw ben. hum.......wat doe je dan he hahahaha.



Heb je dan nog geen kennis gemaakt met 'Tarzan"? :oops: :mrgreen:

 
Tja Bizzkwiekje, ik ben nog niet zo lang met dit dieet bezig, ik kan je nog niet zeggen dat ik daar iets van merk..... Maar dat kan nog komen

En ja als alleengaande vrouw .... een partner tegen komen? ....een minaar vinden? of is dat iets te....... :oops:

 
@bizzkwiekje wat leuk voor je :) helaas ben ik nogal afgedaald de laatste tijd.. in jou geval: ik denk dat het wel een goed teken is - je hormoonhuishouding zal aan het verbeteren zijn. geniet ervan zou ik zeggen... ;)

 
Jeetje, ik had toch wel iemand verwacht die dezelfde ervaring toegedaan was. Hum

zou het dan toch niet aan het eten liggen? :lol:

Toch ben ik meestal erg afgestemd op mijn lichaam en wijt het toch echt aan het andere voedingspatroon.

ZOu inderdaad aan mijn hormoonhuishouding kunnen liggen want mijn bloedsuikerspiegel is tot rust gekomen. Mijn buikomvang neemt bijna per dag af. En mijn premenstrueel syndroom is ook minder. dussss

leuke bijkomstigheid waar ik niet op had gerekend. En wat die tarzan betrefd, Ik geef de voorkeur aan iets dat meer leven in zich heeft als je begrijpt wat ik bedoel ahahhaaha :oops:

 
nou een aantal van ons zijn chronisch ziek en werken hard aan verbetering, maar libido en goede hormoon huishouding zijn denk ik wel de laatste dingen die verbeteren. het lichaam wil nou eenmaal aan alle kanten gezond zijn voordat er meer kindertjes komen ;)

 
Niet alleen voor de kindertjes, daar ben ik te oud voor. Het lijkt me fijn om een goed libido te hebben. Gewoon voor mijn vrouw zijn. Ik heb nooit een echt goed libido gehad. Maar wie weet, wat niet is kan nog komen. Ooit :lol:

 
Bizzkwiekje, kijk maar uit!! Ik zou maar weer gauw eens wat vegetarischer gaan eten... :p

Je kunt ook eens kijken hoe de astrologische transits lopen op het moment. Kijk naar mars, pluto en het 8e huis. Er zal wellicht iets van terug te vinden zijn.

 
Gebrek aan libido heeft o.a. te maken met een vertraagde schildklierwerking. Voeding met jodium en selenium zou hierbij kunnen helpen.

Mike

 
Hallo mike, hoe vertaal je het toevoegen van meer jodium enslenium nu ik meer vlees en rauwe melk tot me neem? zit dat daar meer in waardoor mijn schildklier beter werkt wat weer invloed heeft op de hormoonhuishouding?

 
Hoi Bizzkwiekje, ik heet geen Mike, maar wat misschien ook gebeurd kan zijn bij je: de klieren zijn communicerende vaten. En de bijnieren die gaan goed op vet. Als ze misschien nog niet zo verrot zijn als bij mij, dan zijn ze misschien snel geholpen. Voordeel daarvan is, is dat ze niet meer zo hoeven leunen op je andere klieren, want dat schijnt te gebeuren: dat als de bijnieren het niet goed doen, dat ze gaan parasiteren op bijv. de schildklier, alvleesklier of misschien ook de hypofyse.

 
Lievergezond heeft gelijk, jouw schildklier begint op te knappen door de consumptie van verzadigd vet en cholesterol, twee belangrijke bouwstenen van hormoonklieren. Als het goed is merk je dat niet alleen aan een verhoogd libido, maar ook aan een hogere lichaamstemperatuur en een snellere stofwisseling.

Mike

 
Mijn libido was eerder geweldig. En nu is het prut. Maar ik heb niet het gevoel dat het bij mij zozeer te maken heeft met voeding. Als ik goed slaap en weinig negatieve emoties ervaar, weinig stress heb, is mijn libido prima. Alleen de laatste tijd is er veel 'gedoe' en wil ik gewoon slapen.

Mijn libido is ook goed als ik mijzelf sexy voel. Ik besteed de laatste tijd weinig aandacht aan mijn uiterlijk.

Daarnaast had mijn vriend door stress een tijdje problemen. Het lukte hem niet. En dan ga je al zenuwachtig aan sex beginnen omdat je bang bent dat het niet wil.

In de tijd dat ik nog alcohol dronk was mijn libido gewoon vervelend.

 
Het mag duidelijk zijn dat een goede libido verondersteld dat ons eet en leefstijl patroon het libido ondersteund.dan blijft nog altijd de vraag, wat is een goed libido?Ik denk dat het belangrijk is dat beide partners(even hiervan uitgaande)aan hun trekken komen en dat vergt communicatie maar ook de bereidheid om iets meer te geven of iets minder te verlangen zodat men meer op een lijn komt.Daarbij hebben beide partners de veantwoordelijkheid om goed voor zichzelf te zorgen.

Wat mij wel opvalt in mijn omgeving is dat veel mensen 'sex' willen uitsralen door vooral hun uiterlijk maar er niet gewoon van kunnen genieten.Ze zijn fake.

Persoonlijk vindt ik belangrijk dat wanneer ik bv de laatste adem uitblaas niet het idee heb dat ik iets gemist heb qua sex(of mijn partner),ik wil dan gewoon tevreden zijn onafhankelijk van of ik voldaan heb aan een bepaalde frequentie etc.opgelgd door vooral de media en iedereen die hun riedeltjes na aapt,going through the motion without real feeling!!

ad

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.782
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan