Oekraine

Ik denk dat er gisteren met het Eurovisie songfestival, wat ik trouwens niet gezien heb, een zeer belangrijk statement gegeven is. Eenieder die nog kan nadenken moet toch aan het nadenken gezet geworden zijn.

Duidelijk is te zien dat dit gehele songfestival niets meer met talent te maken heeft of met een leuke traditionele competitie. Het is een puur element van de politiek. Dit was altijd al wel zo, maar nu ligt het er duimendik bovenop. Ook met voetbal schijn het zo te zijn. Waar kijken we überhaupt nog naar? Bij de commissie gaat het niet om de deelnemende landen en de deelnemers en hoe die zich er op hebben voorbereid, zenuwachtig zijn, geld geïnvesteerd hebben om er een zo mooi mogelijke show van te maken en bovenal gaat het niet om de waarheid. Het gaat om het maar kort door de bocht te zeggen om discriminatie. Niemand heeft nog een eerlijke kans, alles staat van te voren vast en de Oekraïne is gewoonweg positief gediscrimineerd geworden. En nu geld naar Marieopol sturen zodat ze het geweldig kunnen opbouwen. Ik vind dat in ons geval dus Nederland gediscrimineerd geworden is en wij als Nederland dus benadeeld geworden zijn. Geen eerlijke kans gekregen. Of is dat tegenwoordig normaal bij alle verkiezingen dat de winnaar al van te voren vast staat en alles eraan gedaan wordt dat dit dan ook doorgang vindt. Dus m.a.w.. follow the money.... :rolleyes:

Alles is gemaakt en onecht, alles is schijnheilig. Alles is politiek correct, deugdpolitiek, deugdmensen... Dit fenomeen volstrekt zich door het gehele leven. We moeten allemaal dezelfde mening hebben, alles wordt er met de heersende MSM en dus het geld aan gedaan dat iedereen hetzelfde denkt. Daarmee krijgen ze alle mensen mee en kan alles doorgevoerd worden hoe ze het willen. Want iedereen heeft toch dezelfde mening.

Dit kleine event gisteren, een 'leuk' iets, entertainment, toont hoe alles in elkaar zit. Die wil, moet het zien en die niet wil, ziet het dus ook....

Dorothé
 
Mensen zullen zeggen, ja, maar dit was voor een goed doel.
Oh ja, mooi, maar waarom vind jij het een goed doel.....

Bij de verkiezingen met Trump zei men dat het goed was dat die gek het niet werd.
Oh ja, prima, maar waarom vind jij het een gek...

Bij onze verkiezingen zou Baudet maar het beste buiten gesloten moeten worden.
Oh ja, prima hoor, maar waarom vind jij dat...

Misschien zien de mensen zo dat hun visie een algemene visie is die gevormd is. Want meestal komen ze niet verder in hun antwoord dan wat ook weer algemeen gedacht moet worden.

Ze nemen gewoonweg klakkeloos aan wat er voor hun gedacht geworden is.
Wij weten dat, maar het zou mooi zijn als de mensen dat zelf eens zouden inzien.

Misschien is deze kleine gebeurtenis van het songfestival wel een eye-openener.
Misschien start bij deze dan (15 mei) de 'mai flowers'.

Dorothé
 
Laatst bewerkt:
Wat natuurlijk ook heeeel vreemd is...Oekraïne is nu een land in oorlog met dood en verderf maar aan iets 'leuks' als het Songfestival meedoen kan dan nog wel....en natuurlijk winnen 🤔. Mogen ze alles wel snel opknappen voor het volgend jaar 😶
 
En die Laura pausini (zangeres) die dat mee presenteerde ziet er voor mij uit als een transgender.
550x550.jpgavatars-000154599343-j4ua6z-t500x500.jpg20220515_233306.jpg
 
Nee, nog niet eerder gezien en ikzelf loop achter vanwege een druk weekend met 2 lezingen en een optreden. Dit is de doorbraak waar we op zaten te wachren en er komt nog veel meer!

Mike
 
Aidan Aslin, the British fighter captured by Russian forces in Mariupol & currently a prisoner of war in Donetsk, has recorded a message to the admin of "DPR Joker", a Telegram channel that posts leaks about the Ukrainian army and intelligence services. We're living in the weirdest timeline. https://t.me/JokerDPR/85


Mike
 
BREAKING: Senate Minority Leader Mitch McConnell (R-KY) and 3 GOP senators just met Zelenskyy in Kyiv.

Also there:

John Barrasso (R-WY)
Susan Collins (R-ME)
John Cornyn (R-TX)


IMG_20220516_125843_477.jpg

Oekraine moet wel heel belangrijk zujn voor al die internationale politici!

Mike
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.689
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan