Oekraine

Ukrainian MP warns Kyiv will be 'next Aleppo,' calls on West to step up as horrific images emerge


Weird Bc I’m pretty sure the people responsible for the destruction of Aleppo are the one’s now screeching “protect Kiev”


Mike
 
Russia has declared a ceasefire in Ukraine as of 06:00 GMT in order to open humanitarian corridors for civilians.

"Today, on 5 March at 10 a.m. Moscow time, the Russian side declares a ceasefire and opens humanitarian corridors for the exit of civilians from Mariupol and Volnovakha", the Russian Defence Ministry told reporters on Saturday.

The ministry added that the humanitarian corridors and exit routes have been agreed upon with the Ukrainian side.
This comes after the ministry reported the catastrophic humanitarian situation in most of Ukraine, with the cities of Kiev, Kharkov, Sumy, Chernigov, and Mariupol being the hardest hit by the humanitarian crisis.

Ukrainian presidential aide Mikhail Podolyak, for his part, said that about 200,000 people are trying to evacuate from Mariupol, while "20,000 people also want to leave [the city of] Volnovakha [in the Donetsk region]".


That means... ANY CIVILIANS STAYING are staying to do battle with Russia. ANY claims that Russia is attacking civilians will be met with "we gave you the opportunity to leave"


Mike
 
Ben ik nu zo slim, of zijn zij zo dom, zou van Gaal zeggen.
Zelensky is een door en door corrupte nazi, dat weet iedereen. De NATO wordt geleid door blinde domme opportunist Stoltenberg. Uit niets blijkt dat Poetin de agressor is. Toch is het gelukt om hem af te schilderen als the bad Guy. En de massa trapt er weer in. Giro 555 is opengesteld voor de agressors.
Vooral de MSM spelen weer een smerIge rol. Helaas mensen willen niet zien wat er echt gebeurt.
 
Ben ik nu zo slim, of zijn zij zo dom, zou van Gaal zeggen.
Zelensky is een door en door corrupte nazi, dat weet iedereen. De NATO wordt geleid door blinde domme opportunist Stoltenberg. Uit niets blijkt dat Poetin de agressor is. Toch is het gelukt om hem af te schilderen als the bad Guy. En de massa trapt er weer in. Giro 555 is opengesteld voor de agressors.
Vooral de MSM spelen weer een smerIge rol. Helaas mensen willen niet zien wat er echt gebeurt.
Klopt vandaag met een bakker gesproken, hij begon eerst dat ie zo blij was dat alle covid maatregelen zijn versoepeld vervolgens begon hij over ‘wat er allemaal toch in de wereld gebeurt’. Putin moest het verontgelden bij deze bakker. Gevaarlijke man! Linke soep blabla. Ik zei tegen mijn man joh had er geen zin in om erop in te gaan. Exact hetzelfde verhaal als met cojona, ze zien het niet en willen het ook niet zien. Ook hier ga ik GEEN energie in steken. Zoek het lekker uit joh. Ze praten allemaal weer de MSM na, bad old story.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.982
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan