Melkmeisje
Well-known member
In Kiev gaat alles gewoon door
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
In Kiev gaat alles gewoon door
Ja en ik ken echt mensen die COVID hebben gehad en oh oh...tis echt geen griepje hoor.Nu nog wel, ik heb vrienden in Oekraïne, ze zijn wel bang en maken zich zorgen.
Here, we go againNu nog wel, ik heb vrienden in Oekraïne, ze zijn wel bang en maken zich zorgen.
Je hebt de zeilen al weer vroeg gehesenHere, we go again
Alsof ze in de aanbieding waren ofzo....20 trollen voor de prijs van 1Here, we go again
Ik ben laat normaal is 5 uur volgende week weer een normaler ritme hoop ikJe hebt de zeilen al weer vroeg gehesen
Ok dus dit zijn Lidl en aldi trollen, vandaar...Alsof ze in de aanbieding waren ofzo....20 trollen voor de prijs van 1
Jep. Ook wel jammer dat ze zich nooit Ff voorstellen in t topic stel jezelf even voor. Maar goed. We herkennen ze wel snel nowadaysOk dus dit zijn Lidl en aldi trollen, vandaar...
the fake news everywhere.
tweet alleging Ukraine Battle shows WWII Tank...
Original tweet with video
Tweets refuting, suggesting it's re-enactment footage
Article Identifying the tank
Preserved BT-7 Russian Soviet WW2 Tank
This restored BT-7 Russian Soviet WW2 Medium Tank can be found at the Central Armed Forces Museum in Moscow, Russia.tank-photographs.s3-website-eu-west-1.amazonaws.com
Article showing a preserved version in Ukraine
Surviving Panzers
the.shadock.free.fr
Ok okPutin to Ukrainian Army: "Do Not Let These Nazis Use You as Human Shields" | The Gateway Pundit | by Joe Hoft
Russian President Putin encouraged Ukrainian troops to take power back into their own hands. He also shared with them to “not let these Nazis use you as human shields”.www.thegatewaypundit.com
Mike