Oekraine


Op de vorige pagina is hier een ander filmpje geplaatst van hetzelfde draaiorgel alleen vanaf een andere hoek gefilmpt, maar daarom reageer ik niet. Ik dacht op dat andere filmpje te zien dat de Russische ambassade een Oekraïense vlag heeft hangen maar ik zie nu dat die Oekraïense vlag aan het draaiorgel vast zit.
 
Laatst bewerkt:
Wagner verscherpt het beleg van Bakhmut (Artyomovsk). Oekraïne moet steeds meer versterkingen inroepen om te voorkomen dat de stad zich overgeeft. Het eerste buitengebied is al onder controle van Wagner. Oekraïne staat op het punt de stad te verliezen en daarmee een zeer belangrijk bevoorradingspunt voor zijn troepen in Donbas.
 
https://t.me/BerdaderaH/3399

👆 Hier is het bewijs van de tweede aanslag. Een vrouw wordt geïnterviewd na de eerste explosie en een nieuwe gaat af.
Weet je wat dit betekent? Dat Oekraïne in de regel wacht tot de hulpdiensten arriveren en dan dezelfde plek opnieuw bombardeert om ze te doden.

Dubbele beschietingen van dezelfde plek binnen een half uur na elkaar om artsen en brandweerlieden te doden die aankomen om de gewonden te redden, is een gebruikelijke Oekraïense strategie. Een Oekraïense soldaat geeft het toe. 👇 Op Tinder. Hij schrijft een Russische hospik in Belgorod om haar ermee te bedreigen. Lees dat goed. In zoverre haten ze alles wat Russisch is. En het is niet van nu: het is de reden waarom we zijn waar we nu zijn.

1677764521768.png
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
501.135
Leden
8.632
Nieuwste lid
Pinjo
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan