Oekraine

Wel jammers trouwens dat Patrick Savalle zijn Twitter account heeft afgeschermd. Ik vond zijn tweets over de situatie in Rusland en Oekraïne altijd erg de moeite waard. Maar om hiervoor nou zelf een twitteraccount aan te maken? :rolleyes::unsure:
Op welke manier volg je dan al die kanalen op Twitter zonder account? Lijkt mij best lastig eigenlijk.
 
1665428938127.png

🚨BOMBSHELL FROM RUSSIA🚨

- A Ukrainian document made available to a Russian media outlet ( @izvestia ) on February 24, 2022, the day airstrikes on Ukraine started, shows Zelensky's order to destroy all records relating to Ukrainian defense personnel, state employees, and staff, as well as any involvement with Hunter Biden's METABIOTA biolab.

- View the original document above on the left, followed by the English translation on the right. However, this isn't all of it...
 

MUST READ!

Mike
Heel goed artikel🙏🏻
 
Volgens Telegram groepen is Rusland sinds gisteren in heel Oekraïne het elektriciteitsnetwerk, spoornetwerk en militairen doelen aan het aanvallen.
 

MUST READ!

Mike
Uit het artikel:

Kent u dat onbehaaglijke gevoel in uw maag dat intuïtief aangeeft dat er binnenkort onweerswolken samenkomen?​

-----------------------------------------------------------------------
Nou zeg dat wel, beetje ongemakkelijk gevoel om het maar zo te noemen.
 
Uit het artikel:

Kent u dat onbehaaglijke gevoel in uw maag dat intuïtief aangeeft dat er binnenkort onweerswolken samenkomen?​

-----------------------------------------------------------------------
Nou zeg dat wel, beetje ongemakkelijk gevoel om het maar zo te noemen.
Er komen heel veel 'onweerswolken' aan!
Maar dan wel voor de deepstate 😁
Midterms ,Durham, Putin die de oorlog gaat verklaren aan Oekraïne, China die Taiwan gaat binnenvallen, EU gaat uit elkaar vallen enz enz.
Wij krijgen ook allemaal nog wel wat op ons bordje maar dat is niets vergeleken wat de Deepstate krijgt😊
 
Uit het artikel:

Kent u dat onbehaaglijke gevoel in uw maag dat intuïtief aangeeft dat er binnenkort onweerswolken samenkomen?​

-----------------------------------------------------------------------
Nou zeg dat wel, beetje ongemakkelijk gevoel om het maar zo te noemen.

Onweer vind ik eng. Dan verstop ik mezelf altijd achter de bank.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
500.802
Leden
8.631
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan