Ochtend temperatuur

Foksola

New member
Wordt je ochtend temperatuur beinvloed door de kwaliteit van je slaap?

Mijn ochtend temperatuur was de afgelopen dagen steeds 36.5 tegenover 35.8 een paar weken geleden.

Ik was dus blij dat ik zoveel verandering merkte.

Gisteren las ik dat je de ochtend temperatuur het beste kan meten als je op je bedrand zit.

Voorheen had ik gelezen dat je meteen moet meten als je wakker bent, niet bewegen étc..

Nu heb ik echt een brakke nacht gehad en mijn ochtend temp gemeten op de rand van mijn bed vanochtend.

De andere waarden zijn in bed, onder de dekens gemeten.

Ligt de daling van mijn temp nu aan mijn slechte nacht, of aan het feit dat ik niet onder de dekens lag maar op de bedrand zat?

Wie kan mij helpen?

 
Onder de dekens geeft extra warmte en is dus geen objectieve meting. De truc is om onder de oksels te meten terwijl je rechtop zit in bed, zonder dat je bent opgestaan om bijv. naar de WC te gaan. De temperatuur hoort tussen de 36.5 en 36.8 te zijn.

Mike

 
Ook mijn ochtend temperatuur was 35.5 deze ochtend. Heb overal op de site gezocht naar uitleg hieromtrent, maar vind dit niet.Ik had het boek van Wilson,maar dat is terug naar de bib ergens ver hiervandaan. Kan iemand me nog eens uitleggen hoe het zit als het te laag is???

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.468
Berichten
497.791
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan