notenallergie, weinig energie snel koud enz enz

G

Guest

Guest
ik heb een vriendin die helemaal met de rug tegen de muur staat.

Dit is de info die ik heb.

Zoontje van ongeveer 7 jaar.

Na veel ziek zijn,benauwd, overgeven, beroerd voelen, hebben ze zijn keelamandelen verwijderd. Deze waren zo groot dat hij last had met eten en ademen.Hier heeft ze spijt van, sindsdien meer ziek.

Ze heeft sinds okt vorig jaar notenallergie en voelt zich erg ziek.

Bij geboorte had hij een 2 vatennavelstreng, wel een toevoer, maar niet tot slechte afvoer.

Veel gifstoffen die via moeder zijn binnengekomen denkt ze, had hij toen al last van.

Hij krijgt Aerius sinds januari dit jaar, symptoombestrijding.

hij heeft geen energie/conditie, is snel koud en slaapt slecht.

Er is imiddels een achterstand op school en hij geeft aan dat hij dood gaat, geen vertrouwen in zijn lijf? lichaam lijkt hem in de steek te laten.

Moeder is nu bezig met voeding en kan via de kinderarts in juli naar de Martini-Mack-Center:

Het Martini Allergie Centrum voor Kinderen (MACK) is een bovenregionaal expertise- en behandelcentrum voor diagnostiek, behandeling en ondersteuning van kinderen met (verdenking) van complexe allergieën.

Objectiveren van verdenking van voedselallergie door middel van voedselprovocatie open en dubbelblind. Ontwikkelen van materialen voor dubbelblinde provocaties en (veilige) introductie thuis.

Ik heb haar vanavond 4 liter rauwe melk gegeven waar ze yoghurt van gaat maken, ze heeft sole en kkz van me gehad.

Gezegd dat ze met 1 glas moet beginnen en kijken hoe hij reageert.

Iemand met tips/ideeen die haar kunnen helpen, ze weet het niet meer

karnemelk lust hij niet jammer genoeg, anders kon ze zo kefir maken.

 
ik doe het hier met wat diksap, gaat er wel in.

ze kan wat honing proberen, ze zegt wel dat hij het aanneemt qua voeding want sinds begin dit jaar is ze met de voeding bezig en voelt hij zich iets beter, hij staat wel open voor alternatieven zeg maar.

oja ook zonneallergie inmiddels, maar had al een stukje van het forum gehaald met uitleg.

 
thx LIEVERGEZOND dan zou de biofotonen ook een optie kunnen zijn, op zoek via energie naar allergien.

Waarom gaan mensen naar de huis of kinderart........... omdat het in de zorgverzekering zit, het wordt vergoed. Zelf op zoek betekent zelf betalen en als je het niet hebt en het niet meer weet ga je maar weer naar de meneer met de witte jas.

Eigenlijk best triest en ondertussen krijgt je gezin meer stress en spanning omdat je angst krijgt en je kind zieker ziet worden.

Verder zal een arts je voor gek verklaren wanneer je aankomt met rauwe melk, sole enz.

Heb haar dus al gewaarschuwd dat de witte jas hier niks mee kan.

Ik heb geen idee wat de MACK doet, ben in het ziekenhuis altijd bang voor pilletje hier, drankje daar en aan het eind schiet je er niks mee op.

iemand nog tips of ervaringen of recepten?

merkt heel snel dat het beter ging nadat ze voedingsproducten weg liet.

Introduceren van rauwe melk, sole, aangeven van producten, betaalbaar met gezonde vetten is wat ik nu doe en heel veel uitleggen en laten lezen.

 
Ingewikkeld allemaal zeg..wat mij zo te binnen schiet is dat hij dus vanaf zijn geboorte al vol zit met gifstoffen die hij niet kwijt kan? en mischien daarom ook een bijnier uitputting heeft..?

Ik zou denk ik back to basic gaan..over naar de beestenbottenboullion,kefir/kombucha..en dan langzaam aan meer goede voeding gaat introduceren en de bijnier ondersteunen.

Dan als het lichamelijk gezien kan beginnen met de lever/gal reinigingen..

Maar goed..dat is mijn idee en ik ben geen deskundige en ook nog helemaal niet deskundig genoeg op het gebied van voeding etc.

Ik hoop dat hij er bovenop komt..klinkt wel heel sneu voor een kind van 7.

 
thx l-lady dat is ook wat zij in het hoofd heeft, weg laten van ""slechte voeding" back to basic, zodat de reacties net meer komen.

Daarnaast betere voeding toevoegen.

ze begint met rauwe melk en sole, ik zal roomboter van de lidl aanbevelen.

ik ga adrenal bestellen en zal haar een potje geven.

wellicht beginnen met 1 adrenal per dag voor een kind van 7?

Belangrijk voor nu dat er rust komt, moeders heeft nu veel zorgen en stress.

Is idd sneu en dan wil je graag helpen, helemaal als je ziet dat hij ervaart dat het niet goed komt.

 
Ja dat vindt ik behoorlijk zorgelijk en ook eng eerlijk gezegd dat een kind van 7 zoiets zegt..moet dan echt wel behoorlijk ernstig zijn!

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.500
Berichten
519.459
Leden
8.646
Nieuwste lid
Marco777
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan