Nooit meer zonder inspiratie zitten (GAPS)

HeleenQ

New member
En dan bedoel ik dus, als je geen inspiratie meer hebt qua 'wat eten we vandaag nu weer'?

Sinds 2 dagen is er een pre-release van het boek van Angela Taylor.

Een prachtig boek met veel recepten, speciaal ook voor mensen die het GAPS dieet volgen.

Nu met de feestdagen ook nog eens voor een gereduceerde prijs van omgerekend ongeveer 10 euro. Je krijgt hem dan als ebook welke je ook kunt printen.

Zelf heb ik hem zojuist aangeschaft, een opprachtig opgemaakt boek is het geworden. GAPS wordt ook nog ff in het kort uitgelegd en het staat boordevol prachtige en heerlijke recepten: http://www.brainfoodcookbook.com/

Nee, ik krijg geen provisie of zo, maar ben gewoon heel blij met zo'n boek, vooral voor de GAPS-ers hier onder ons, het kan ze helpen om een keer wat anders te eten dan soep.... wat ik overigens wel gewoon eigen schuld vind, want er is nog zoveel meer te eten als GAPS-er....!

Heel veel eet plezier gewenst!

 
Ja ik weet het. Dat is ook eigen schuld, dikke bult dat soep eten. Het is mijn eigen invulling van GAPS die me gek maakt. Kun je nog dommer zijn? :)

Bedankt voor de tip Gerrit!

 
Graag gedaan, heb em bekeken en er zitten erg leuke recepten bij. Daarnaast legt ze alles ook heel mooi en visueel uit. Dus niet enkel recepten, ook een mooie samenvatting van GAPS.

Heb je al levertjes geprobeerd? Ik ga er zo weer wat opbakken, kippenlevertjes, heerlijk met ui en knoflook, goed veel vet en zeezout erover. Zéér voedzame voeding ipv vulling :)

 
Is misschien een idee voor een ontbijt. :D Lever ontbijt i.p.v. soep/quinoa ontbijt.....

Volgens mij verstopt dat ook niet zo erg.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.844
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan