Niet giftige schoenproducten

butterfly2023

Well-known member
Ik spuit eigenlijk doorgaans mijn schoenen niet in, maar ik weet dat bijvoorbeeld Uggs (met die lekker warme voering) snel minder van kwaliteit worden door een flinke regenbui

Spuiten jullie schoenen/laarzen in, zoja waarmee?
Die standaard spray van de schoenmaker ben ik geen fan van, zit vol met giftige troep.
 
OrganoTex Shoe Care waterproofing. Sproeifles
Binnenkant: Natriumbicarbonaat strooien.
Als je dat op je zweet voeten strooit ruik je niets meer...van de zweetgeur bedoel ik.
 
Laatst bewerkt:
ledervet, lekker ouderwets en effectief. kan je ook zelf maken met bijenwas en camelia-olie.
 
goed idee voor leren schoenen! Ga ik proberen.
niet voor uggs die zijn meet suede achtig
Voor suède en nubock gewoon de spuitbus gebruiken. Voor leer, bijenwas idd. Je zou ook eens kunnen kijken op de site van colourlock wil je je schoenen of tassen helemaal op pimpen. Is een site voor spullen om auto stoelen te renoveren. Maar ook indien gewenst voor tassen en schoenen. Ook je bankstel zou het ermee kunnen doen. Erg fijn spul wel om mee te werken en mooi resultaat.
 
OrganoTex Shoe Care waterproofing. Sproeifles
Binnenkant: Natriumbicarbonaat strooien.
Als je dat op je zweet voeten strooit ruik je niets meer...van de zweetgeur bedoel ik.
Beetje borax-oplossing 6gr/L in de schoenen sproeien tegen geur (en laten opdrogen) werkt ook erg goed.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.471
Berichten
501.494
Leden
8.633
Nieuwste lid
Tarabya
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan