Neusbloedingen

ruud

New member
Ik heb ze de laatste tijd niet meer.

Geen idee waarom niet, maar in elk geval eet ik al een tijdje geen tarwe meer.

Zou het daar aan liggen?

Deze site brengt neusbloedingen in relatie met glutenintolerantie: http://pcoslady.wordpress.com/tag/pain/

 
Ik heb ze nu helemaal nauwelijks meer.

Vitamine c (bijv. hoge doses) helpen goed ertegen.

En denk ook aan cayennepeper.

 
@Lievergezond,

Je kan nu wel in een heleboel topics vanavond Cayennepeper gaan promoten, maar het is en blijft een nachtschade...

 
@lievergezond,

Prima dat jij er zo enthousiast over bent, maar dat lijkt me nog geen reden, om vanavond in zovele topics daarover je mening te gaan ventileren. Het begint op spam en forumvervuiling te lijken.

 
Ik vraag me dan ook af hoe je cayennepeper gebruikt. Het klopt dat je kruiden en nachtschades voor medicinale doeleinden in kan zetten, maar het lijkt me niet dat het de bedoeling is dat je dagelijks in je eten gaan gebruiken.

 
Wat als het helpt voor de gezondheid Ufo en als ik er geen aandelen in heb?

Hoe kan het in dit geval dan spam betreffen?

Ik heb het deze avond op mijn voorhoofdsholten gesmeerd en in mijn neus en in korte tijd staat de boel heerlijk in brand.

Vertel mij maar wat erop tegen is dat ik dan enthousiast ben en als er duidelijk verhalen zijn van mensen die ermee geholpen zijn.

Waarom denk je dat dit kruid als 1 van de eerste planten gepanteerd is in de EU?

http://www.ip-watch.org/weblog/wp-content/uploads/2013/05/EPO-Patent-Pepper-May-2013.pdf

@ Alexandra: je kunt heel simpel die cayennepeper in je neus stoppen een beetje met je vingers tegen neusbloedingen: waarom moeilijk als het makkelijk kan.

Kan ook oraal:
Quote:
"Every winter for several years now, I would get awful nosebleeds, and they were very difficult to stop. Sometimes they would stop only to start again within a few minutes. After reading about cayenne on this site, I began to take it in a capsule, maybe three times a day. After the very first capsule, the nosebleeds never returned. These days I use 1/2 tsp of cayenne in warm water to make a tea. It's easier on my stomach and I feel its effects faster."

http://www.earthclinic.com/CURES/bloody_nose.html#CAYENNE

 
Ik ben blij dat lievergezond mij gewezen heeft op de werking van cayenne peper! Ze heeft het over medicinale doeleinden en nergens verkondigt ze dat je het in je voedingspatroon moet stoppen, dus als het werkt tegen een neusbloeding is dat in dit topic helemaal van toepassing! Ik vind haar van spam verwijten dus een beetje raar.

Brian

 
Laat ik van de gelegenheid gebruik maken om te laten weten dat ik het enorm waardeer dat Lievergezond hier een constante stroom van informatie met ons deelt en daarmee een enorme bijdrage levert aan dit forum. Dus dankjewel Lievergezond!

 
Quote:
Pickled garlic, onion and peppers, consumed frequently as condiments, inhibit the development of parasite eggs.


Bron: Thailand, land of the coconut (westonaprice.org)

Dus ik zou het zeker in het voedingspatroon houden voor de spijsvertering, sterker nog dat doe ik al. Thailand heeft ook de laagste kankercijfers van 50 onderzochte landen, en als we kijken naar voeding onderscheiden ze zich voornamelijk door de nadruk op de cayenne.

 
Ufo,

Je loopt hier toch al langer mee? Als Lievergezond een ontdekking doet (recentelijk nog dmso), dan duikt ze daar volop in en deelt in diverse topics deze ontedekking, omdat datgene waar ze op is gestuit voor meerdere doeleinden toepasbaar is. Niks mis mee en zeker geen spam! Nachtschades als cayenne hebben medicinale werking, de keuze om het als voedsel te gebruiken is persoonlijk.

Mike

 
Ik snapte Ufo gisteravond wel. De boodschap leek te zijn, gebruik cayennepeper (of welk middel dan ook) en al je problemen verdwijnen. Een quote erbij en klaar. Toen ik vroeg naar hoe het daadwerkelijk te gebruiken werd het voor mij veel en veel duidelijker en toepasbaar. En dat is wat mij in dit forum sowieso erg aantrekt. Niet zozeer het neer planten van kennis, gooien met onderzoeken, maar het praktisch toepasbaar maken van informatie en daarmee gezondheidswinst boeken.

 
Mike,

Als iemand ineens in een tiental topics achter elkaar hetzelfde product gaat promoten, zie ik dat als spam. Ongeacht wie dat dan ook doet. En ongeacht welk product het betreft.

Ik zie het als een kinderachtige doordrammerige manier om iets onder de aandacht te brengen. Daarnaast betreft het een product wat je vroeger zelf vaak gebruikte, maar waar je later, reeds lang geleden op terug bent gekomen.

Maar het is hier jouw feestje. Als jij er geen problemen mee hebt, heb ik het ook niet.

 
Lievergezond: ga zo door. Ik kan je bijdragen alleen maar waarderen!

Bedankt voor alle tijd die je er in steekt om deze zaken met ons te delen.

 
Lievergezond is alleen maar enthousiast in haar zoektocht. Daar kan ik niet iemand voor afstraffen. Ze heeft geen persoonlijk gewin bij het verkondigen van deze info en anderen hebben er wel degelijk ook wat aan. Ik houd je niet tegen, Dorien!

Mike

 
Mike,

Prima dat je haar niet wil afstraffen; dat was ook mijn intentie niet.

Ik vond alleen dat ze op een irritante manier bezig was gisteravond, door in een tiental topics achter elkaar met het zelfde aan te komen.

Daarnaast hoorde ik in gedachte jou nog zo roepen:

Hoewel dit mijn eigen forum is voel ik me een roepende in de woestijn als het gaat om nachtschades. Het lijkt wel alsof ze een of andere mysterieuze grip uitoefenen op de psyche van de mensen...

 
Nachtschades hebben wel een medicinale werking en daar is ook een lange geschiedenis en traditie van. Nachtschades kunnen dus geneeskrachtig zijn als ze kortstondig als kuur worden ingezet. Mijn probleem met nachtschades is veel meer als ze dagelijks op je bord liggen als voedsel. Je stapelt dan neurotoxines in je lichaam op, die zich vroeg of laat een keer gaan wreken.

Mike

 
Op zo'n avond kan alles achter elkaar staan maar zo gaande weg raakt de informatie verspreid.

Dan is het juist wel goed als het in verschillende topics staat dan komt een lezer het altijd ergens tegen.

Het is dan ook voor vele doeleinden toepasbaar.

Dorien,

Ben ook blij dat jij ergens (als een terriër) induikt en het met ons deelt.

Lia

 
Is het in het vervolg dan niet een idee om voor zoiets (in dit geval de cayenne peper) een algemeen topic te openen?

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.500
Berichten
519.528
Leden
8.647
Nieuwste lid
Syllie
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan