Neurenberg 2.0

Grand Jury Dag 6, derde samenvatting (Plus…)​

In deze video luister je naar de getuigenis van Avital Livny uit Israël over de ernstige bijwerkingen die velen hebben ervaren na de vaccinaties. Een van de belangrijkste getuigenissen in het hele Grand Jury proces, omdat de gevolgen van alles waarover is gesproken in alle vorige hoorzittingen, hier zichtbaar en tastbaar worden gemaakt. Heel schrijnend.
 

Door Erick van Dijk
We vervolgen de discussie omtrent alle aspecten van de gewraakte PCR-test, die de basis was voor alle Draconische maatregelen, wereldwijd volgend op de vermeende uitbraak. Want die maatregelen waren gebaseerd op de massa aan positieve uitslagen van deze test wereldwijd.

In dit tweede deel blijkt onomstotelijk dat de bedenker van de PCR-test voor "COVID-19,"
de Duitser Christian Drosten (met enige hulp van onze eigen Marianne Koopmans) moet hebben geweten dat dit monster dat hij op de wereld losliet ondeugdelijk en onbetrouwbaar was. Dit blijkt uit uitspraken die hij deed in 2007 en 2014.

Verder wordt uitgelegd waarom de PCR-methode nooit kan worden gebruikt om besmetting of besmettelijkheid vast te stellen. Ofwel, oneigenlijk gebruik van een ondeugdelijke en onbetrouwbare test vormde de basis voor alle ellende waarin de wereld werd gestort en twee jaar lang gegijzeld werd gehouden.

Ook het volgen van tijdlijnen roept vragen op. Waarom wachtte de Wereldgezondheidsorganisatie op de ondeugdelijke test van Drosten terwijl, naar verluidt, Chinese wetenschappers al een werkbare versie hadden?

(Misschien hebben we dit al gezien).

Dorothé
 

Dr. Reiner Fuellmich over fase 2 + urgent update​

Opnieuw heeft Maria Zee van zeeemedia.com Dr. Reiner Fuellmich geïnterviewd over de voortgang na de zesdaagse Grand Jury hoorzittingen en hij vertelt over de volgende stap die binnenkort gezet gaat worden. Dit interview heb ik wederom vertaald en ondertiteld. Dit interview is van 11 april jl.


Terwijl ik met de vertaling bezig was, kwam er een ingelaste video binnen; een urgent update van Reiner Fuellmich waarin hij waarschuwt voor de volgende stap van de deep state: hiv/aids. Deze video dateert van 15 april jl. Ook die heb ik inmiddels vertaald en ondertiteld. Ze staan beiden onderaan.

 
Waarschijnlijk al voorbij gekomen maar nu vertaald door Erick van Dijk.

In dit deel vervolgen we de speurtocht langs de feiten betreffende de test die geen test is.

Het woord is aan Sona Pekova, een Tsjechische moleculair bioloog met een ervaring van bijna twintig jaar in het maken van ontwerpen voor diverse vormen van de PCR-testmethode. Iemand die weet waar ze het over heeft.

Ze ontdekte al snel dat de PCR-test, zoals ontworpen door Christian Drosten, vol fouten en tekortkomingen zat, en meldde dit ook. Aan dovemansoren. Met haar eigen lab ontwikkelde ze een test die wel werkte, maar overheden wilden er niet van weten. Het ging immers niet om volksgezondheid. Er school een ander doel achter de Plandemie, en hiervoor waren enorme aantallen (valse) positieve testuitslagen nodig (direct bestempeld als “gevallen,” iets dat wereldwijd en simultaan plaatsvond...) om de Draconische maatregelen die volgden (ook weer wereldwijd en tegelijkertijd...) te rechtvaardigen.

Dorothé
 
Staat ook al bij de rubriek VK, maar ik zet het ook even hier neer omdat deze aangifte met medewerking/medeweten van Fuellmich is gedaan:


Vanaf 8 minuten wordt het spannend in de volgende video:

 

HET COVID-PROCES: DAG 3 - DE PCR-TEST, DEEL 4 REMDESIVIR, MET BRYAN ARDIS (NEDERLANDS ONDERTITELD)​

Door Erick van Dijk

Schokkend, verbijsterend, ongelofelijk. Superlatieven schieten te kort bij deze getuigenis,
de meest explosieve in de reeks tot nu, en niet bij gebrek aan competitie.

Sinds het begin van de “vaccinatie”campagne wereldwijd is er in de alternatieve nieuwsvoorziening veel aandacht gegaan naar de vele bijwerkingen van de massaal geïnjecteerde stoffen, die met regelmaat ook dodelijk bleken, en blijken.

Zelf moest ik ook even in mijn geheugen graven. Toen herinnerde ik me dat er even sprake was van het middel Remdesivir als remedie tegen “corona,” na alle gefabriceerde wereldwijde negatieve ophef over Hydroxychloroquine. (Denk in het Nederlandse aan huisarts Rob Elens die al vroeg kwam met een combinatie van Hydroxychloroquine en zink, eventueel aangevuld met Azytromycine, waarmee hij patiënten in een vroeg stadium genas, en hoe hij werd behandeld, hoe toevallig....)

Wat me nog bijstond was mijn verontwaardiging toen ik de prijs van een behandeling hoorde, ik meen rond 3.000 dollar of euro. Dit in tegenstelling tot een behandeling met het patentvrije Hydroxychloroquine, dan ging het om een paar euro. Een motief, misschien? Iemand?

Later bleek dat bij de proef waarvan de resultaten werden gebruikt om Hydroxychloroquine af te schilderen als levensgevaarlijk, het zou ernstige hartproblemen veroorzaken, veelvuldig hogere doses waren toegediend bij proefdieren dan bij normaal gebruik.
Het was dit wat bleek te leiden tot de gemelde hartproblemen. Het prestigieuze medische vakblad The Lancet zag zich gedwongen de aldaar gepubliceerde studie terug te trekken.

Maar het geheugen van mensen is kort.

Omdat er weinig over gesproken werd en er zoveel tegelijkertijd gebeurde heb ik er verder niets meer over vernomen.

Ik was dan ook verrast te horen tijdens het vertalen van dit volgende deel in de reeks over de gewraakte PCR-“test” dat er veel opzienbarends te leren valt over dit middel.

Terwijl het door de hoogste gezondheidsautoriteiten werd goedgekeurd als enige remedie tegen corona en onder de leiding van “dr” Anthony Fauci werd opgenomen in de behandelprotocollen, op basis van twee studies, het zou veilig en effectief zijn (hebben we dat in andere verbanden niet eerder gehoord...?), blijkt bij nader onderzoek dat het middel in veel gevallen levensgevaarlijk is, het kan vaak lijden tot nier, lever en hartfalen.

In die tijd werd in de media voortdurend bericht over een groot aantal mensen dat tijdens behandeling voor corona onverklaarbaar al snel overleed aan... nierfalen...

Aan het woord is dr. Bryan Ardis, arts, holistisch consultant en hoofd van Ardislabs.
Hij windt er geen doekjes om. Probeer niet van je stoel te vallen...

Dorothé
 
Laatst bewerkt:
Jammer dat ze Bryan Ardis serieus nemen met zijn ombewezen slangengiftheorie.

Mike
Ik was dat hele verhaal met die slangenstory alweer vergeten. Was dat deze man? Ja, dat is natuurlijk jammer. Maar waarschijnlijk en hopelijk is de rest van zijn verhaal wel zinvol.

Dorothé
 
Ik was dat hele verhaal met die slangenstory alweer vergeten. Was dat deze man? Ja, dat is natuurlijk jammer. Maar waarschijnlijk en hopelijk is de rest van zijn verhaal wel zinvol.

Dorothé
Arts ??, sinds wanneer ? chiropractor en acapuntuur
 

HET COVID-PROCES: DAG 3 - DE PCR-TEST, DEEL 5, JOHN O'LOONEY (NEDERLANDS ONDERTITELD)​

Door Erick van Dijk
Er bestaat maar één zekerheid in het leven van de mens, en dat is het einde ervan.

In september 2021 publiceerde ik twee video's waarin de Britse uitvaartondernemer John O'Looney aan het woord kwam. Zoals de openingszin al zegt is het uitvaartcentrum ons aller laatste station. Als er een branche is die zicht heeft op veranderingen in overlijdensaantallen en doodsoorzaken dat is het wel deze.

John O'Looney blijkt een man met een geweten en sprak zich openlijk uit over wat hij als begrafenisondernemer waarnam gedurende het verloop van de “corona-crisis.”

Hier vind je de eerdere, Nederlands ondertitelde video's:
https://www.bitchute.com/video/vge2QMlU2sTX/
https://www.bitchute.com/video/KfvZoyiUn2NB/

Nu treedt John op als getuige in de procedure onder leiding van Reiner Fuellmich.
Zo meldt hij bijvoorbeeld een niet eerder gezien veelvuldig voorkomen van overlijdens als gevolg van trombose, of bloedpropjes in de aderen, met een verontrustend aantal slachtoffers in de ongebruikelijke leeftijdsgroep tussen 20 en 40 jaar. Hij heeft het dan over de periode maart en april 2021, nadat men in het Verenigd Koninkrijk in januari dat jaar is begonnen met het geven van de injecties.

Naast een samenvatting van waarover hij eerder de klok luidde vertelt hij zijn persoonlijke ervaring nadat hij einde 2021 zelf ziek werd. Hoe hij al in de ambulance op weg naar het ziekenhuis onder druk werd gezet om aan de beademing te gaan.

Eenmaal in het ziekenhuis wilde men beginnen hem Remdisivir te geven, het vaak dodelijke middel dat uitgebreid werd besproken door dr. Bryan Ardis in de vorige video, wat hij weigerde.

Toen hij zag hoe anderen, die minder geïnformeerd waren en hun vertrouwen wel in de handen van de artsen legden, het niet overleefden wist hij dat hij moest maken dat hij daar weg kwam. Wat uiteindelijk ook lukte. Na een woordgevecht van drie uur...

De kracht van deze getuigenis ligt in de combinatie van deze twee factoren: zijn waarnemingen als begrafenisondernemer en zijn persoonlijke relaas in het ziekenhuis.

Dorothé
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
500.005
Leden
8.631
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan