Neurenberg 2.0


Hier gaat een grotere agenda achter schuil en die agenda gaat om leven en dood. Dat zei advocaat Reiner Füllmich tijdens ‘Neurenberg 75’, de viering van de 75e verjaardag van de Code van Neurenberg.


Deze mensen proberen ons letterlijk te vermoorden, zei Füllmich in gesprek met Shabnam Palesa Mohamed van Children’s Health Defense. “Ze zijn geïnfiltreerd in alle lagen van de samenleving. Daar zijn ze al 30 jaar mee bezig.”

We kunnen onze leiders niet vertrouwen​


De advocaat benadrukte dat ze ‘heel goed zijn in wat ze doen’. “Daarom moeten we ons realiseren dat we onze leiders niet kunnen vertrouwen omdat ze niet onze leiders zijn. Zij zijn degenen die geïnfiltreerd zijn in de rechterlijke macht, in de gezondheidszorg, de economie en politiek.”


Dat is wat ons de macht geeft​


“We kunnen alleen onszelf vertrouwen,” zei Füllmich. Volgens hem moeten we ons losmaken van dat systeem. “Al die ngo’s en grote corporaties vallen om. We moeten onze eigen gemeenschappen vormen en de verbinding zoeken met elkaar. Dat is wat ons de macht geeft.”
 
Ook al elders geplaatst door @Parsival:


Verklaring van Viviane:
 
Ik wil het graag van Fuelmich zelf horen. Vrouwen worden vals en wraakuchtig als ze op een zijspoor worden gezet.

Mike
 
Ik kreeg een samenvatting van onderstaande video (Duits) via TG:

Iemand heeft mij een vertaling toegestuurd: Die Viviana is een medewerkster van Fuellmich. Viviana heeft alles naar buiten gebracht.
Echter die Viviana heeft zélf héél veel fouten gemaakt:
- de boekhouding ondertekend
- post niet geopend
- geen telefoontjes aangenomen
- alles verdraaid
- boekhouding van Viviane klopt niet
- Viviane heeft ook geld genomen en niet terugbetaald
- medewerkers met financiële problemen
- boek in voorverkoop à 70.000 euro niet kunnen verkopen
- de schuld in de schoenen geschoven van Fuellmich.

Verder heeft Fuellmich zijn huis in Duitsland verkocht. 6 of 7 00 000 euro, dat heeft hij vastgezet, staat er los van.
Fuellmich zegt dat hij nu erg op zijn woorden moet letten, iedereen kijkt mee natuurlijk.
Dan nog het volgende verhaal in dit verhaal:
De club van Fuellmich, medewerkers die dit werk allemaal doen bestaat misschien wel uit een paar honderd medewerkers. Er is ook geld in de club, ik neem aan van verkregen fondsen ? om dit werk te doen. Omdat er een enorme inflatie is hebben ze er goud voor gekocht met medeweten van Fuellmich om het geld niet kwijt te raken door die inflatie. Dat goud moest ook weer ergens gestald worden. Nu weet ik even niet of daar dan ook weer wat mee is gebeurd.
Verder zou er een infiltrant zijn is het vermoeden binnen de organisatie van Fuellmich.
 
Fuelmuch zei in dat Engelstalige interview dat die Vivianne reeds 'problemen' had. Financiele problemen? Ik vind het erg onverantwoordelijk van Jeroen Pols om Fuelmich meteen neer te zetten als 'zakkenvuller'!

Mike
 
 
Uitstekend statement, ik sta achter Fuelmich en verklaar hierbij Jeroen Pols tot wappieschaap!

Mike
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.468
Berichten
497.931
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan