Neurenberg 2.0

Ja, daar zullen allemaal 'echte' getuigen komen en zo kunnen we zien hoe en of de gerechtshoven eerlijk zijn of niet. We weten dit antwoord al wel. Het is alleen maar zodat de mensen dit ook gaan zien. Daarna wordt er door Reiner Füllmich e.a. een proces gestart wat tot tribunalen zal leiden. Zo heb ik het begrepen.

Dorothé
 
Is dit een proces zonder juridische slagkracht, vergelijkbaar met een buitenparlementaire commissie?

Mike
 
Zo als ik het begrepen heb, maar misschien zit ik fout (het filmpje is in het Engels en mijn Engels is niet zo best) hebben ze wel slagkracht. Er zou al succes geboekt zijn inzake het kunnen voorleggen dat Bill Gates een moordenaar is. In (Amerika en ) Duitsland zou er een andere wetgeving zijn dan de rest van Europa en heeft men wel een kans van slagen. Mocht blijken dat daar het systeem ook verrot is, en daar ga ik wel van uit, dan worden er volgende stappen ondernomen.
Hij wil het echter GEEN Neurenberg proces noemen want dat was slechts een symbolische act waarbij de daders gewoonweg verplaatst werden en het was NA de oorlog. Hier zitten we als het ware nog IN de oorlog.

Dorothé
 
Zo als ik het begrepen heb, maar misschien zit ik fout (het filmpje is in het Engels en mijn Engels is niet zo best) hebben ze wel slagkracht. Er zou al succes geboekt zijn inzake het kunnen voorleggen dat Bill Gates een moordenaar is. In (Amerika en ) Duitsland zou er een andere wetgeving zijn dan de rest van Europa en heeft men wel een kans van slagen. Mocht blijken dat daar het systeem ook verrot is, en daar ga ik wel van uit, dan worden er volgende stappen ondernomen.

Dorothé
Is dit een proces zonder juridische slagkracht, vergelijkbaar met een buitenparlementaire commissie?

Mike
Misschien heeft het effect ik verwacht van niet, ICC is VN
Het gaat om deze zaak naar wat ze zeggen
In hoeverre dit werkelijk waar is geen idee

Het is, in ieder geval geen militair tribunaal
 

Bijlagen

  • icc-complaint-7 (1).pdf
    2,4 MB · Weergaven: 6
Hier wederom een relaas over een extreem sadistische en wrede VROUWELIJKE kampbewaker, Irma Grese:



Wat je hier ook terugziet is nymfomanie en seksuele perversie: Irma schroomde er niet voor om zich naakt te vertonen voor de gevangenen en zelfs geslachtsgemeenschap met ze te hebben voordat ze hen achteloos de gaskamer in stuurde. Ze was ook biseksueel.

Wat dit eens te meer laat zien is dat ongeremde vrouwelijke seksualiteit automatisch leidt tot perversie en decadentie. Ook toont het aan dat ongelimiteerde macht in de handen van vrouwen automatisch leidt tot sadisme, wreedheid en psychopathie. Zoals ik al jaren probeer duidelijk te maken, vooral aan vrouwen, is dat dit geen uitzonderingen zijn maar REGEL, dit is een OLIFANT IN DE KAMER die menige vrouw maar niet onder ogen wil zien. Learn to correct your crazy sisters, ladies!

Mike
 
Laatst bewerkt:
En zo had elk concentratiekamp zulke wrede heksen, zo ook Ilse Koch (is dat trouwens niet een joodse naam?) in Buchenwald:



Mike
 
En zo had elk concentratiekamp zulke wrede heksen, zo ook Ilse Koch (is dat trouwens niet een joodse naam?) in Buchenwald:



Mike

Koch is oorspronkelijk een Joodse naam.
Het kan zijn dat er 10 generaties niet Joods tussen zitten natuurlijk.
Het kan ook zij dat dit er een is zoals de ashers in Amsterdam, Georgi Swartz in Hongarije (Soros)...
 
Koch is oorspronkelijk een Joodse naam.
Het kan zijn dat er 10 generaties niet Joods tussen zitten natuurlijk.
Het kan ook zij dat dit er een is zoals de ashers in Amsterdam, Georgi Swartz in Hongarije (Soros)...
Ja ik denk dat het de Ashkenazi-types zijn. Ik heb les gehad van een ''Koch'' en op een eerdere opleiding waren veel ''joodse'' docenten met een ''joodse'' naam. En ik heb de linkse ideologie zo ook door mijn strot geduwd gekregen. Dit zijn volgens mij crypto-joden: geen echte.
 
Hier nogmaals Reiner Fuellmich. Ik zet het toch maar in dit draadje omdat het over tribunalen gaat.

Het gaat o.a. over de groep advocaten die de aanklacht indienen en dat al waarschijnlijk volgende week. Hij heeft het ook over 'we-the'-people'.

PERSCONFERENTIE 23 JANUARI 2022 BRUSSEL (GEDEELTE MET REINER FUELLMICH EN VIVIANE FISCHER (NL SUBS)​


Dorothé
 
  • Leuk
Waarderingen: Luz
Ja ik denk dat het de Ashkenazi-types zijn. Ik heb les gehad van een ''Koch'' en op een eerdere opleiding waren veel ''joodse'' docenten met een ''joodse'' naam. En ik heb de linkse ideologie zo ook door mijn strot geduwd gekregen. Dit zijn volgens mij crypto-joden: geen echte.
Dit verklaard alles 🤣🤣🤣
 
European Union is expert on innovation and research. 🤡 🤡
Was dat maar waar.
Wat wil je daarmee aangeven? Geloof jij niet in de goed opgezette manier van Reiner Füllmich om het kaartenhuis om te krijgen?
Jeroen Pols verwijst geregeld in de podcasts van Viruswaarheid naar de data van Reiner Füllmich. Hij en ook Willem zijn ook al in deze podcasts van R. Füllmich bevraagd geworden. Ik zie hier dus een goede samenwerking en doorgave van info. Wij weten ook dat Viruswaarheid aan bewijsmateriaalverzameling doet. Eveneens R. Füllmich in zijn Corona-Ausschuss. R. Füllmich wil echter verder gaan. Nl. mocht een proces op niets uitlopen, dan gaan ze zelf de tribunalen opzetten. Het gaat hier om een aanklacht van ongeveer 300 advocaten en ook Mike Yeadon en vele goede anderen zitten in dit comité. Ik vind dit een hele goede zaak en heb er wel vertrouwen in. Hij spreekt ook over we-the-people, dus daar vermoed ik ook een link met de Q-operatie. Ik denk dat zij, viruswaarheid en FvD met elkaar samenwerken. Wil je een grote reus omver krijgen, moet je het goed aangaan. R. Füllmich spreekt niet over dat hij denkt dat het gaat lukken, nee hij zegt dat het gaat lukken. Hij is dus zeker van zijn zaak. Volgende week begint het proces.

Dorothé
 
Laatst bewerkt:
Wat wil je daarmee aangeven? Geloof jij niet in de goed opgezette manier van Reiner Füllmich om het kaartenhuis om te krijgen?
Jeroen Pols verwijst geregeld in de podcasts van Viruswaarheid naar de data van Reiner Füllmich. Hij en ook Willem zijn ook al in deze podcasts van R. Füllmich bevraagd geworden. Ik zie hier dus een goede samenwerking en doorgave van info. Wij weten ook dat Viruswaarheid aan bewijsmateriaalverzameling doet. Eveneens R. Füllmich in zijn Corona-Ausschuss. R. Füllmich wil echter verder gaan. Nl. mocht een proces op niets uitlopen, dan gaan ze zelf de tribunalen opzetten. Het gaat hier om een aanklacht van ongeveer 300 advocaten en ook Mike Yeadon en vele goede anderen zitten in dit comité. Ik vind dit een hele goede zaak en heb er wel vertrouwen in. Hij spreekt ook over we-the-people, dus daar vermoed ik ook een link met de Q-operatie. Ik denk dat zij, viruswaarheid en FvD met elkaar samenwerken. Wil je een grote reus omver krijgen, moet je het goed aangaan. R. Füllmich spreekt niet over dat hij denkt dat het gaat lukken, nee hij zegt dat het gaat lukken. Hij is dus zeker van zijn zaak. Volgende week begint het proces.

Dorothé
Ik heb het volste vertrouwen in Fullmich en Fischer.
 
Of Robert Koch blijkt familie te zijn van die sadistische kampbewaker Ilse Koch, zou mij totaal niet verbazen!

Mike
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.477
Berichten
504.688
Leden
8.636
Nieuwste lid
Jerosteo
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan