Neurenberg 2.0

Er staat dat de koper Pfizer niet aansprakelijk kan stellen. Maar geldt dat dan ook voor een benadeelde ?
 
Laatst bewerkt:
Exact. Bovendien kun je middels een koopcontract de Neurenberg Code helemaal.niet buiten werking stellen. Dan zou iedereen die zich schuldig maakt aan misdaden tegen de menselijkheid hier onderuit kunnen komen op commerciele gronden!

Mike
 


Dorothé
 
Had deze video gisteren al in een ander topic geplaatst maar zet hem nu ook maar even hier omdat het ter sprake komt in een bijeenkomst met Reiner Fuelmich. Vind het zelf best schokkende info waar Lee Merrritt mee komt. Korte video, eerste minuut overslaan.

IT'S A RACE SPECIFIC BIOWEAPON. CAN YOU GUESS WHICH 'RACE' IS IMMUNE?

 
Had deze video gisteren al in een ander topic geplaatst maar zet hem nu ook maar even hier omdat het ter sprake komt in een bijeenkomst met Reiner Fuelmich. Vind het zelf best schokkende info waar Lee Merrritt mee komt. Korte video, eerste minuut overslaan.

IT'S A RACE SPECIFIC BIOWEAPON. CAN YOU GUESS WHICH 'RACE' IS IMMUNE?

Moet deze zelf nog bekijken.
Hoor Amish en iets met 'Jews' die niet vatbaar zijn voor het killerfuxxin, maar versta het niet helemaal goed.
Wie wel?
 
Hoor Amish en iets met 'Jews' die niet vatbaar zijn voor het killerfuxxin, maar versta het niet helemaal goed.
Wie wel?
Wat ik eruit opmaakte zijn het de ashkenazi joden en amish die inderdaad immuun zijn voor de knutsel spike's. Bij de Amish is dat logisch want die nemen geen vax. Er schijnt een artikel op Pubmed hierover te staan, zal eens kijken of ik dat kan vinden.
 
Hoor Amish en iets met 'Jews' die niet vatbaar zijn voor het killerfuxxin, maar versta het niet helemaal goed.
Wie wel?
Finnen amish ashkenazi news zouden ongevoelig zijn, ik vraag me af of dat echt zo is, de elite zou uit die Joodse groep komen dus zal het voor hun niets uitmaken...
Het is maar de vraag of dat zo is, de elite heeft al eeuwen geprobeerd die groep Joden uit te moorden van de Spanjaarden tot Hitler.
De amish is makkelijk zeggen die prikken niet.
De Finnen is een apart volk maar ... Dan zou ik dat ook bij andere Scandinavische volken verwachten.
Voor mij valt het te betwijfelen nog
 
Finnen amish ashkenazi news zouden ongevoelig zijn, ik vraag me af of dat echt zo is, de elite zou uit die Joodse groep komen dus zal het voor hun niets uitmaken...
Het is maar de vraag of dat zo is, de elite heeft al eeuwen geprobeerd die groep Joden uit te moorden van de Spanjaarden tot Hitler.
De amish is makkelijk zeggen die prikken niet.
De Finnen is een apart volk maar ... Dan zou ik dat ook bij andere Scandinavische volken verwachten.
Voor mij valt het te betwijfelen nog

Finnen en Hongaren zijn Finoegrisch qua afkomst o.i.d. (aan elkaar verwant): dat is een ander volk dan de rest in Europa dacht ik.
 
Goeie vraag. Maar ik dacht dat de ashkenazi een subgroep was. Stammen ze niet af van de Chazaren?:unsure::unsure:
Nee dat zijn de Joden die aan het eind van de Romeinse tijd naar Europa zijn gevlucht.
Ashkenazi jews, als ze van de Chazaren afstammen zijn het geen Joden....
 

REINER FUELLMICH IN BRUSSELS, PRE-TRIAL​

EVEN ATTACKS BY MEANS OF NEGATIVE REVIEWS CANNOT STOP THE TRUTH TO BE EXPOSED

Dorothé
 

EXCLUSIVE INTVIEW - REINER FULLMICH BY CHLOÉ - CONFIRMATION OF TRIAL​

EVEN ATTACKS BY MEANS OF NEGATIVE REVIEWS CANNOT STOP THE TRUTH TO BE EXPOSED

Dorothé
 
Trial? What trial?

Mike
Het schijnt dat er een aanklacht is bij het internationale gerechtshof in Den Haag, in een ander topic iets van langs zoen komen, maar ook dat is VN dus, deep state, hecht daar weinig waarde aan voor nu
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.473
Berichten
502.047
Leden
8.633
Nieuwste lid
Tarabya
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan