Neurenberg 2.0

Jeroen is een held, netzoals Fuellmich en de rest.
Geen escalatie nodig.
Samen werken.Alle mensen maken wel eens een foutje.
De eindgoal is dat we samen moeten werken.
Anders wordt je nooit sterk.
 
Ik heb veel waardering voor Jeroen, begrijp me niet verkeerd. Maar hier heeft hij de plank wel flink misgeslagen. Ik hoop dat hij bijtijds bijdraait, elke jurist zou moeten weten dat beweren zonder bewijzen incorrect en onfatsoenlijk is.

Mike
 
Füllmich heeft inmiddels weer toegang tot zijn Telegramkanalen en stelt in een korte videoboodschap dat de beschuldigingen verzonnen zijn. Het Duitse OM ziet geen reden om een onderzoek in te stellen. Diverse psychologen hebben laten weten bezorgd te zijn over het mentale welzijn van Fischer.


In de video laat Füllmich weten dat hij het werk van de commissie voortzet. Die zal de International Crimes Investigative Committee (ICIC) gaan heten.
 
Füllmich heeft inmiddels weer toegang tot zijn Telegramkanalen en stelt in een korte videoboodschap dat de beschuldigingen verzonnen zijn. Het Duitse OM ziet geen reden om een onderzoek in te stellen. Diverse psychologen hebben laten weten bezorgd te zijn over het mentale welzijn van Fischer.


In de video laat Füllmich weten dat hij het werk van de commissie voortzet. Die zal de International Crimes Investigative Committee (ICIC) gaan heten.
Team Fuellmich all the way!💪

Mike
 
[Forwarded from Red.Pill.Pharmacist]
That’s quite the domino to fall. Only a matter of time…

NUREMBERG 2.0


https://www.eppo.europa.eu/en/news/ongoing-eppo-investigation-acquisition-covid-19-vaccines-eu
 
Ik / we hebben het steeds over Neurenberg 1946 (en Neurenberg 2023) maar recenter in de geschiedenis van Romenië (1989) heeft een militair tribunaal (weliswaar heel snel) ook hun langsverradende leiders (Nicolae Ceaușescu, Romeense Communistische Partij) veroordeeld. Wij zijn natuurlijk tegen geweld, maar niet tegen rechtvaardigheid. Zouden ze in Wassenaar en Den Haag al nattigheid voelen?
🎶 Vluchten kan niet meer, kzou niet weten hoe .... 🎶 Oh ja.. suicide weekend [Q].

execceau.jpg
Elena + Nicolai


Ik mag hem van YouTroep niet bekijken... ben geen 21 (inloggen).. 🤓allang gedwonlaod. 🖕YT
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.322
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan