Nederlandse politiek


???
Los van het feit dat het vreemd is dat deze man nog niet door een militaitre rechter veroordeeld is geworden en opgeknoopt... ooh wacht ... wij moeten zorgen dat hij bij dat tribunaal komt...
Ik snap dit artikel niet goed (Telegraaf). De genoemde grens is zoals die nu is voor toetreding tot huurtoeslag (huursubsidie.. telegraaf.. is een oude naam). Ga je huren en zit je onder die grens kan je de toeslag aanvragen. Ga je huren (of verhuizen) wordt opnieuw getoetst. Lagere grens is (dan) wel slechter, want mensen vallen eerder buiten de boot. Wie huurtoeslag krijgt en boven de grens uitstijgt raakt toeslag niet kwijt, maar de toeslag stijgt niet mee. Er staat niets over de (verlaging van de) hoogte van de huurtoeslag tenzij het maximum een % is van wat telegraaf noemt.

Er zijn wooncorporaties die meedenken?
verlagen de huur zodat je huurtoeslag kan aanvragen
 
???
Los van het feit dat het vreemd is dat deze man nog niet door een militaitre rechter veroordeeld is geworden en opgeknoopt... ooh wacht ... wij moeten zorgen dat hij bij dat tribunaal komt...
Ik snap dit artikel niet goed (Telegraaf). De genoemde grens is zoals die nu is voor toetreding tot huurtoeslag (huursubsidie.. telegraaf.. is een oude naam). Ga je huren en zit je onder die grens kan je de toeslag aanvragen. Ga je huren (of verhuizen) wordt opnieuw getoetst. Lagere grens is (dan) wel slechter, want mensen vallen eerder buiten de boot. Wie huurtoeslag krijgt en boven de grens uitstijgt raakt toeslag niet kwijt, maar de toeslag stijgt niet mee. Er staat niets over de (verlaging van de) hoogte van de huurtoeslag tenzij het maximum een % is van wat telegraaf noemt.

Er zijn wooncorporaties die meedenken?
verlagen de huur zodat je huurtoeslag kan aanvragen
Nou ben ik fundamenteel tegen toeslagen want dat werkt prijsopdrijvend. Zodra coöperaties zien dat iemand anders de huur meebetaald, stijgt de huur.
Toeslagen, subsidies aftrek en belasting zijn allemaal kut enof diefstal.

Adak alles wat er uit de koker van hdj komt is kut.

Dus ik sta hier een beetje in dubio....
 
Klopt. Normale betaalbare huur. Geen huurtoeslag. Geen stapel ambtenaren aan het werk (ook weer kosten). Die huizen zijn al decennia afbetaald = winst. Genoeg voor wat jaarlijks onderhoud en spaarpot om nieuwe huizen te bouwen (wat ze vaak niet/te weinig doen). Plus een telefoontje aan alle cruise-rederijen ... afmeren richting Afrika en druk op woningmarkt daalt.

Kilo Utrecht Tango = prikpooier + huisjesmelker
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
500.274
Leden
8.631
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan