Nederlandse politiek

Het is een soort vader-kind gesprek. Zit ik naar het jeugdjournaal te kijken? Wat een totale soy boy, die Tim met zijn softball questions!

Mike
 
Laatst bewerkt:

Inspectie: Rutte en zijn ministerie in de fout met archiveren sms’jes​


Sms-berichten van premier Rutte zijn jarenlang niet goed genoeg opgeslagen in archieven door zijn ministerie van Algemene Zaken. Dat oordeelt de Inspectie Overheidsinformatie en Erfgoed in een kritisch rapport.
Berichten zijn wel volgens een zogenoemde rijksbrede instructie gearchiveerd, maar niet altijd volgens de wet over de archivering van overheidsstukken. De manier waarop de berichten zijn bewaard, leidde volgens de inspectie tot gegevensverlies.
 
Het is een soort vader-kind gesprek. Zit ik naar het jeugdjournaal te kijken? Wat een totale soy boy, die Tim met zijn softball questions!

Mike
Totale kneus en triest genoeg moet dat voor het kritische geluid doorgaan binnen mainstream. Soms kennelijk te kritisch en dan kost het 1250 als je hem een gebroken kaak slaat

 
{delete} leidt meestal tot gegevensverlies.:geek:
Bleachbit werkt beter (dacht ze) ... vraag aan Hilary. 🧼
Maar gaan al deze SMS'jes niet via een aftapje van Spaceforce of in beslag genomen servers in UKR?
 
Totale kneus en triest genoeg moet dat voor het kritische geluid doorgaan binnen mainstream. Soms kennelijk te kritisch en dan kost het 1250 als je hem een gebroken kaak slaat

1. Geweld is geen oplossing.
2. Maaruh ... kneus & latte soyboy ... een 75-jarige ziet kans een dertiger (?) een gebroken kaak te slaan?!?!?!
 

Inversie: D666 = Satan's werk. Satan's gespuis vraagt dus aan het Lucifer vererende gespuis om.... God te vragen. Eeeh... bang voor een direct communicatielijntje Sjoerd? 🔥

Ik ken de versen niet uit mijn hoofd. Er is vast iets geschreven "if you mock God...." (als je God bespot). Er blijken er meerdere: b.v. Romans 2;6-8

"He will render to each one according to his works: to those who by patience in well-doing seek for glory and honor and immortality, he will give eternal life; but for those who are self-seeking and do not obey the truth, but obey unrighteousness, there will be wrath and fury." Kortom:
Dienstbaar aan anderen = aardig okay met eeuwig leven;
Dienstbaar-aan-zelf .... dan komt er woede en razernij.

d666sjoerd.jpg
 
Er worden vuile spelletjes gespeeld maar dat wisten we natuurlijk al...
De griffier van de coronacommissie is meer dan verbaasd als hij Van Groningen hoort vertellen dat er problemen zouden zijn tussen Arib en zijn ondersteuningsteam. De volgende dag bespreekt hij de kwestie daarom met alle direct betrokken ambtenaren. Die geven unaniem aan dat ze zich ‘niet herkennen’ in het geschetste beeld: zij kunnen wel degelijk goed samenwerken met commissievoorzitter Arib.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.469
Berichten
498.981
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan