Nederlandse politiek

En wat een kanjer is die Gideon. Ongelooflijk wat deze jongeman presteert. Het is een eer om zo iemand te horen praten. Geweldig hoe ze allemaal op hun achterste poten gingen staan en gelijktijdig door diezelfde poten zakten. Ik heb grote achting voor Gideon.

Dorothé
Zeker weten, ze worden niet voor niets zo boos die nazi World order miepen Gideon heeft gewoon gelijk
 
Het trieste is de constatering dat in de 2e kamer werkelijk alleen maar verraders van het volk zitten. Wat een jankerds. Zodra WOII wordt genoemd, direct alle discussie lam leggen. En het sterkste punt van Gideon is dan nog wel dat hetzelfde gebeurde toen iemand in diezelfde 2e kamer Hitler een boef durfde noemen.
 
Laatst bewerkt:
Het belangrijkste is dat Gideon dus gewoon gelijk heeft. De Joden werden niet uitgebannen uitsluitend omdat ze Jood waren (zoals nu steeds verteld) maar omdat ze eerst waren aangeduid als gevaar voor de maatschappij. Bijkomstigheid was dat ze daarvoor gemakkelijk een ras konden uitpikken, net zoals ze straks gaan doen, met de gevaccineerden. En mensen wordt alsjeblieft nog wakkerder! Van de politiek hebben we NIETS te verwachten. Deze shit is echt vele malen ernstiger dan we veronderstellen. De brainwash is hetzelfde, de mechanismen zijn hetzelfde. Wij als ongevaccineerden zitten straks ook gewoon in kampen als het aan hun ligt.
 
Gideon was weer goed. Hij heeft groot gelijk met de vergelijking met de jaren 30. Joden zaten ook niet van de ene op de andere dag in kampen. Dat gebeurde geleidelijk. Waarom zien de meesten dat nog niet?
 
Het belangrijkste is dat Gideon dus gewoon gelijk heeft. De Joden werden niet uitgebannen uitsluitend omdat ze Jood waren (zoals nu steeds verteld) maar omdat ze eerst waren aangeduid als gevaar voor de maatschappij. Bijkomstigheid was dat ze daarvoor gemakkelijk een ras konden uitpikken, net zoals ze straks gaan doen, met de gevaccineerden. En mensen wordt alsjeblieft nog wakkerder! Van de politiek hebben we NIETS te verwachten. Deze shit is echt vele malen ernstiger dan we veronderstellen. De brainwash is hetzelfde, de mechanismen zijn hetzelfde. Wij als ongevaccineerden zitten straks ook gewoon in kampen als het aan hun ligt.
Scherpe samenvatting, dat is ook de reden, hoe triest ook, dat ik steeds meer hoop op een virusstrenge herfst en najaar.

Dan hoop ik dat het in een paar maanden over is omdat er meer slachtoffers vallen onder de gevacten dan de ongevaxten.
 
Scherpe samenvatting, dat is ook de reden, hoe triest ook, dat ik steeds meer hoop op een virusstrenge herfst en najaar.

Dan hoop ik dat het in een paar maanden over is omdat er meer slachtoffers vallen onder de gevacten dan de ongevaxten.
inderdaad, hoe afschuwelijk ook.
 
Wat ik zo mooi vind van Gideon is dat hij de naam van iemand die vervelend/dom is constant blijft herhalen. Gisteren deed hij dat bij "Mevrouw Ellemeet" van GroenLinks. Eerder deed hij dat ook al bij "Mevrouw Nicky Sterkenburg" van het NCTV.
 
Foutje moet kunnen, baas!
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.670
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan