Nederlandse politiek

Bij ons huis moesten we verduisteringsgordijnen hebben want de lantaarnpaal stond recht voor de deur en bleef de gehele nacht aan. Hier in Frankrijk gaat de gehele openbare verlichting uit in alle wijken behalve het centrum. Dat betekend dus op elk dorpje dat alles uit gaat 's nachts, om 10.30. Met de avondklok vaak al om 21.00 uur. Als je dan weet dat de Fransen de luiken ook dicht doen ziet het er uit als "alleen op de wereld". De avondklok gaat 9 juli naar 23.00 uur en 30 juli wordt de avondklok afgeschaft. dat is dus vanaf 30 oktober 2020 toen de totale lockdown in ging
 
Beetje raar voor een volwassen man die in politiek zit? Doet me trouwens denken aan het feit dat hij jaren geleden in het nieuws kwam omdat hij talloze kinderfiguren zoals Donald Duck, Micky Mouse etc volgde op Twitter...
Is Geert soms een MK-Ultra slachtoffer?

Kevin
 
bericht van 21 april
 

Het barst van de alleenstaande vrouwen die maar wat graag zo'n jonge testosteronbom in huis nemen. Dat hebben we in Zweden al volop gezien. Deze ouwe vrijsters staan 'droog' en deze jongens staan klaar om ze te 'bewateren' in ruil voor bed, bad en brood.

Mike
 
Wanneer ben je een sleeper?
Ik heb nul verstand van politiek maar ik zie hem als een man die de misstanden aan de kaak stelt en natuurlijk wordt hem dat niet in dank afgenomen. Heeft het CDA bv onbekende sponsors en is daardoor een speelbal van die sponsors.
Als mens moet je stevig in je schoenen staan om door te gaan met de misstanden aan de kaak te stellen. Dat betekent dat "men" dat niet leuk vindt en er alles aan doet om hem kwijt te raken. Is er nog 1 partij die te vertrouwen is?
Gideon steekt momenteel ook zijn nek uit. Wordt hij er dan straks ook weer uitgewerkt.
Maar soms hebben jullie een heel andere kijk op dit gebeuren dus ik ben benieuwd.
 
Als ik de term sleeper goed interpreteer, is een sleeper iemand die heeft opgewerkt binnen een organisatie en zich daardoor een goede reputatie verschaft die vervolgens misstanden binnen zijn/haar organisatie aankaart.

Gideon heeft bij mijn weten geen conflict met FvD en draagt met verve het FvD-gedachtengoed uit. Hij valt dus niet binnen mijn definitie van sleeper.
 
Wat een gotspe:

Hamer heeft morgenmiddag gesprek met Kaag en Rutte over de democratische rechtsorde, volgens de officiële agenda.
Volgens mij kan democratische rechtsorde vervangen worden door nieuwe wereldorde.:) WEF! WEF!
 
Ook Mariëtte Hamer heeft, na bijna een maand in haar rol te zitten, de formatie niet kunnen vlottrekken. Wopke en Rutger gaan vallen of Pieter stapt over naar een andere partij of verlaat de politiek. Hij toont zich strijdbaarder dan ik dacht. Ik denk echter niet dat hij zal overstappen naar FvD. Eerder naar BBB, Groep Van Haga of JA21!. Dat is ook positief voor de ideeën van FvD.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.837
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan