Nederlandse politiek

Dit is een marathon, geen sprint. En Rutte is ver voorbij de houdbaarheidsdatum. Ben benieuwd welk effect dit heeft op de kabinetsformatie. Ik voorzie tevens totale desinteresse in de Haagse politiek, ook onder een groeiend aantal normies die Rutte niet langer meer serieus zullen nemen. Dit draagt alleen maar bij aan een beeld van een corrupte 'voksvertegenwoordiging die zich gedraagt als een Romeinse senaat.

Mike
 
Goodbye and good riddance. Nu Verhofstadt nog. Beiden stonden op het Maidan-plein de Oekraiense fascisten aan te moedigen. Geexecuteerd door de white hats?

Mike
 
Laatst bewerkt:
Zoals het er nu naar uit ziet gaat het hekemaal goed komen met die formatie. Tenzij Willink door geheugenverlies fouten heeft gemaakt. Vanmiddag op de radio gehoord dat hij daar last van heeft. Weer 4 jaar Rutte. Wat een drama.

 
En ook de verraders van de SGP!

Het was toch sowieso al besloten dat inzage in de notulen transparant en openbaar zouden zijn? Of gaat het nu om andere notulen? Dan hoeft er toch geen motie voor te zijn? Kan zijn dat ik iets gemist heb aangezien ik totaal niet op de hoogte ben momenteel.
 
Nu verschijnt dit bericht weer over de toeslag affaire. Hier word gesteld dat alsnog veel ouders geen recht hebben op geld. Of omdat een toeslag partner dit had aangevraagd en dat telt niet. Welkom in de wereld van de belasting. Wie gelooft dit verhaal? Pieter Omtzigt heeft zich jaren in deze kwestie verwikkeld. Dit mens weet echter in zeer korte tijd te achterhalen waar de fouten zitten.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.675
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan