Nederlandse politiek

Found it.
We've all been blinded for too long. Alex Jones is NOT alt media, he is a traitor. He makes us all look crazy. Fuck him


 
Laatst bewerkt:
:sick:

Seks met een overleden persoon zou strafbaar moeten worden, stellen onderzoekers. Nu is dat nog niet zo.

De onderzoekers pleiten ervoor dat over ‘zedenmisdrijven’ een ‘nieuwe bepaling opgenomen’ wordt waarin het ‘verrichten van seksuele handelingen met een lijk strafbaar wordt gesteld’. ,,Necroseksuele gedragingen met overleden lichamen maken ernstig inbreuk op het nawerkende recht op lichamelijke integriteit, terwijl nabestaanden in de nagedachtenis van de overledene worden aangetast.”

Een passende straf zou een maximale gevangenisstraf van vier jaar kunnen worden, of een geldboete van de vierde categorie.
 
:sick:

Seks met een overleden persoon zou strafbaar moeten worden, stellen onderzoekers. Nu is dat nog niet zo.
Net als je denkt alle gorigheid en idioterie wel gelezen dekt te hebben en weet wat voor idioten er rond lopen kan het blijkbaar dus toch nog gruwelijker dan gedacht.
 
Verwijs je naar sex met lijken? Dat is van algemeen dagblad. Is dat blad van Vrijland? Heb ik dan wat gemist?
 
Er zat een post tussendoor met een artikel van MV. Ik heb recentelijk aangekondigd dat er geen plaats meer is voor de doemdenkerij/zwartkijkerij van MV. Dit heeft niets te maken met necrofilie, dat is weer een andere post van een ander forumlid. Als je toch per se wil weten waar MV over schrijft raad ik je aan naar zijn site te gaan, hier is voor zijn doemverhalen geen plaats.

Mike
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.844
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan