Nederlandse politiek


"Paardentraining is dit jaar extra nodig geweest"
Met commentaar van een mainstreaam soy boy en pers-voorleestrutje die er wederom blijkgeven van dat ze die ene hersencel beter voor 'blijven ademen' kunnen gebruiken.

Paarden worden getraind met vuurwerk en ergere omstandigheden ...📯 📻 🐶🚓🚋 hopelijk niet: ☢️
... alhoewel de Elite waarschijnlijk zichzelf zo geweldig vindt dat ze het niet voor mogelijk houden dat mensen onvrede hebben en er derhalve niet getrained wordt op 'boe-geroep'🥴
😮
 
Toen ik kind was kon ik overal spelen, over van alles dromen, er waren geen grenzen in mijn fantasie. Tot ik naar school werd gestuurd. Nu ben ik een persoon die weigert dingen te accepteren die ik zelf niet heb onderzocht. Wijsheid en wetenschap verschillen heel veel van elkaar: wetenschap is geen weten, het zijn aannamens. Wijsheid daarin tegen is een ervaring die persoonlijk is op een diep geestelijk niveau.
Geschiedenis is voor mij niet te controleren. Ik kan me alleen herinneren wat er na mijn vijfde levensjaar in mijn geheugen zit en zelfs dat kan ik niet bewijzen. Ik kan ook niet bewijzen wat mijn ouders me verteld hebben hoe ik als kind was. Zelf kan ik dat ook niet. Wat ik wil zeggen is dat geschiedenis een vaag medium is om mensen af te houden van waar het wezenlijk om gaat: het nu. Leef en ervaar nu.
 
Toen ik kind was kon ik overal spelen, over van alles dromen, er waren geen grenzen in mijn fantasie. Tot ik naar school werd gestuurd. Nu ben ik een persoon die weigert dingen te accepteren die ik zelf niet heb onderzocht. Wijsheid en wetenschap verschillen heel veel van elkaar: wetenschap is geen weten, het zijn aannamens. Wijsheid daarin tegen is een ervaring die persoonlijk is op een diep geestelijk niveau.
Geschiedenis is voor mij niet te controleren. Ik kan me alleen herinneren wat er na mijn vijfde levensjaar in mijn geheugen zit en zelfs dat kan ik niet bewijzen. Ik kan ook niet bewijzen wat mijn ouders me verteld hebben hoe ik als kind was. Zelf kan ik dat ook niet. Wat ik wil zeggen is dat geschiedenis een vaag medium is om mensen af te houden van waar het wezenlijk om gaat: het nu. Leef en ervaar nu.

Good for you!!

Ik lees geregeld over alternatieve geschiedenis en het is allemaal niet zo eenvoudig :)

Gelukkig, in alle reguliere geschiedenisboeken, winnen altijd de goeie :)

Maar idd, het leven is nu en nu zit ik me op te winden over Johand Derksen die oproept tot liquidatie van een gekozen volksvertegenwoordiger.
Vak K die wegloopt als ze iets horen dat ze niet leuk vinden.
Een CDA-er die vindt dat we aan de oekies moeten denken terwijl de Nederlander kou en honger heeft.

etc etc

IK leef idd in het nu, ben blij dat ik een sterk hart heb :)
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.313
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan