Nederlandse politiek

Raadslid Marcus Rolloos uit Oegstgeest is uit de VVD gestapt. In een verklaring die hij op social media heeft geplaatst, laat hij weten voor vrijheid en tegen elke vorm van uitsluiting te zijn.

Op 23 september diende Rolloos, sinds 2014 gemeenteraadslid, een motie in die het college van B&W en in het bijzonder de burgemeester opriep om de coronapas niet te handhaven. “Ik ben mijn hele leven zeer tegen iedere vorm van uitsluiting en discriminatie geweest en ik kan het coronatoegangsbewijs niet verenigen met mijn geweten,” schrijft hij.

Tot zijn verbazing nam de fractievoorzitter van de VVD Oegstgeest ‘een miljoen kilometer afstand’ van zijn motie. “Dat was niet afgesproken en in mijn beleving onnodig en onverstandig. Ik vind het kwetsend voor iedereen die grondrechten en fundamentele vrijheden liefheeft en grievend voor iedereen die eens of vaker heeft moeten voelen wat discriminatie en uitsluiting betekent.”

Grens overschreden​

“Ook zie ik niet in hoe deze uitspraak valt te verenigen met de grondwaarden van de VVD noch met de grondwaarden van onze democratische rechtsstaat,” zegt het raadslid.

“Met het invoeren van het coronatoegangsbewijs werd er voor mij reeds een grens overschreden en gaandeweg werd het voor mij steeds moeilijker om mij als liberaal voor de VVD in te zetten. Sinds de VVD in de Tweede Kamer voorstander is van het invoeren van het 2G-beleid is dat voor mij onmogelijk geworden,” laat Rolloos weten.
 
Mark Rutte: gaslighting in actie: https://www.ninefornews.nl/rutte-op...op-3-november-we-sturen-niet-op-ziekenhuizen/

Rutte op 16 september: we sturen op de ziekenhuizen. Rutte op 3 november: we sturen níet op ziekenhuizen​


in Mens en Dier 22 november 2021 13:30

Op 16 september zei premier Mark Rutte dat we de komende weken en maanden ‘heel sterk’ sturen op de ziekenhuizen. Op 3 november zei hij opeens: “We sturen niet op de ziekenhuizen. Waar je op stuurt, is op het aantal besmettingen.”
 
Hebben we al met Neurenberg 2.0.
Misschien komen er wel meerdere tribunalen om een tribunaal op meerdere onderwerpen tegelijk.
Er komt 1 tribunaal....
Bewijzen zijn al verzameld
Dus gedaagde komt bij het hekje..
Rechter...
Schuldig hoogverraad doodstraf, nog een laatste verzoek...... Vul maar iets in.... Afgewezen.
Gedaagde loopt de zaal uit...... Pang next
 
Er komt 1 tribunaal....
Bewijzen zijn al verzameld
Dus gedaagde komt bij het hekje..
Rechter...
Schuldig hoogverraad doodstraf, nog een laatste verzoek...... Vul maar iets in.... Afgewezen.
Gedaagde loopt de zaal uit...... Pang next
Zou Thierry zich ook moeten verantwoorden vanwege het aansturen op een totale lockdown aan het begin van de 'crisis' in plaats van vragen om data en noodzaak van maatregelen?
 
Zou Thierry zich ook moeten verantwoorden vanwege het aansturen op een totale lockdown aan het begin van de 'crisis' in plaats van vragen om data en noodzaak van maatregelen?
Nope toen wist niemand iets, de gegevens uit China lieten zien dat mensen op straat dood vielen. Op dat moment logische reactie
 
Er komt 1 tribunaal....
Bewijzen zijn al verzameld
Dus gedaagde komt bij het hekje..
Rechter...
Schuldig hoogverraad doodstraf, nog een laatste verzoek...... Vul maar iets in.... Afgewezen.
Gedaagde loopt de zaal uit...... Pang next
Klinkt goed
 
Hoe mooi zou het zijn als al die landverraders hun verdiende straf zouden krijgen. Vooralsnog heeft de Deep State het voor het zeggen. Reden? De grote massa is nog steeds in diepe slaap. Waarschijnlijk is het voor velen niet te bevatten dat onze overheid zo verrot is. Gelukkig gaan de oogjes wel open.
 
Hoe mooi zou het zijn als al die landverraders hun verdiende straf zouden krijgen. Vooralsnog heeft de Deep State het voor het zeggen. Reden? De grote massa is nog steeds in diepe slaap. Waarschijnlijk is het voor velen niet te bevatten dat onze overheid zo verrot is. Gelukkig gaan de oogjes wel open.
Het zal voor velen te laat zijn en velen zullen zichzelf van het leven beroven omdat ze de waarheid niet aankunnen
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.064
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan