Nederlandse politiek

Interview Willem Middelkoop ,schreef een boek over ds, v 2018 bij NPO, over deep state wat het is, over Trump,dat men denk dat hij onderdeel van is, maar juist niet, dat ze hem eruit proberen te werken en de plannen van deep state door kunnen gaan.in deze tijd ondenkbaar dat hiernaar geluisterd word door NPO.
 
Iemand hier op zoek naar werk......


Ben jij die die nieuwsgierige diepgravende doorzetter die onderste stenen boven haalt?
Dan is de nieuwe politieke partij JA21 op zoek naar jou!
We zoeken bij voorkeur een ZZP'er die een paar maanden zijn of haar tanden gaat zetten in beladen dossiers.
Passende vergoeding en discretie zijn vanzelfsprekend gewaarborgd.
Ervaring als journalist of onderzoeker zijn een pré.
Geïnteresseerden gaarne voor 1 December reageren met CV naar Ronald@ja21.nl

Kunnen we niet iets doen om deze verraders te helpen 🤣🤣🤣🤣🤣
Zoveel mogelijk berichten dat je niet geïnteresseerd bent en liever voor FvD werkt🤣🤣

Dit staat dus op de verloren site geenstijl
 
Iemand hier op zoek naar werk......


Ben jij die die nieuwsgierige diepgravende doorzetter die onderste stenen boven haalt?
Dan is de nieuwe politieke partij JA21 op zoek naar jou!
We zoeken bij voorkeur een ZZP'er die een paar maanden zijn of haar tanden gaat zetten in beladen dossiers.
Passende vergoeding en discretie zijn vanzelfsprekend gewaarborgd.
Ervaring als journalist of onderzoeker zijn een pré.
Geïnteresseerden gaarne voor 1 December reageren met CV naar Ronald@ja21.nl

Kunnen we niet iets doen om deze verraders te helpen 🤣🤣🤣🤣🤣
Zoveel mogelijk berichten dat je niet geïnteresseerd bent en liever voor FvD werkt🤣🤣

Dit staat dus op de verloren site geenstijl
Cool, dit wordt leuk, samen een briefje schrijven?

"Beste" Ronald van de Judas Alliantie,

Wat goed dat jullie hulp inroepen, diepgravend onderzoek en doorzetten is inderdaad een vak apart. Voor ik verder ga, wel eerst even een vraagje over passende vergoeding en discretie. Ik neem aan dat die vergoeding wordt wat ik passend vind? Discretie en politiek, zou u die even nader willen uitleggen voordat daar misverstanden over ontstaan?
 
Cool, dit wordt leuk, samen een briefje schrijven?

"Beste" Ronald van de Judas Alliantie,

Wat goed dat jullie hulp inroepen, diepgravend onderzoek en doorzetten is inderdaad een vak apart. Voor ik verder ga, wel eerst even een vraagje over passende vergoeding en discretie. Ik neem aan dat die vergoeding wordt wat ik passend vind? Discretie en politiek, zou u die even nader willen uitleggen voordat daar misverstanden over ontstaan?
Zonet verstuurd

aan Ronald






"Beste" Ronald van de Judas Alliantie,

Wat goed dat jullie hulp inroepen, diepgravend onderzoek en doorzetten is inderdaad een vak apart en niet zo bekend bij politici. Voor ik verder ga, wel eerst even een vraagje over passende vergoeding en discretie. Ik neem aan dat die vergoeding wordt wat ik passend vind ? Discretie en politiek, zou u die even nader willen uitleggen voordat daar misverstanden over ontstaan ?
Indien de uitleg me niet zou bevallen, of indien ik niet weerhouden word, zal ik dit uiteraard niet kwalijk nemen daar ik me eigenlijk liever voor de FvD zou willen inzetten.
In bijlage alvast mijn CV.

Met vriendelijke groeten,
Jim

CV
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.691
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan