Nederlandse politiek

Tom Zwitser snapt het fenomeen 'sleeper' niet en geeft af op Pieter Omtzigt.
Op 17:00 minuten vertelt hij dat Code Oranje met Pieter Omtzigt in gesprek is. (Gehoord van een kuchende man in een regenjas, die hint snap ik niet. Wie is dat?)
Ik zou zeggen: niets is wat het lijkt, laten we het nieuwsgierig in de gaten houden.
 
Ik heb het vermoeden dat de uitslag van de stemming al vast staat.
Ja ik zag het filmpje over de bijeenkomst over kindervaccinaties en de arts Elke de Klerk zei dat er geen wetgeving is tegen vrijwillige slavernij... Maar ja dan denk ik wel weer: hoe vrijwillig zijn mensen als ze gebrainwashed en misleid worden? Dan is geen sprake van eerlijke informatievoorziening en afgewogen keuzes. Ik ben het daarom met Jensen eens dat de reguliere gekochte media de boosdoener zijn van die hele coronacrisis.
 
Yep, en de schapen hebben niet door hoe ze voorgelogen worden!!!
Zoals in de Protocollen van de Oude Wijzen van Sion staat:

In het begin van de structuur van samenleving waren ze onderhevig aan brute en blinde macht; daarna -- aan Wet, welke dezelfde macht is, alleen vermomd. Ik kom tot de conclusie dat volgens de natuurwetten, recht ligt in macht. (Protocol 1 artikel 5)

Uit het tijdelijke kwaad die we nu gedwongen zijn te plegen zal het goed komen bovendrijven van een onwankelbare heersing, welke de reguliere koers zal herstellen van de machinerie van het nationale leven, gebracht door het liberalisme. Het resultaat heiligt de middelen. Laat ons, overigens, in onze plannen, onze aandacht niet te veel vestigen op wat goed is of moreel, maar op wat nodig en bruikbaar is. (Protocol 1 artikel 16)

Zonder absolute alleenheerschappij kan er geen bestaansrecht zijn voor beschaving, die niet overgedragen wordt door de massa's maar door hun gids, wie dat ook mag zijn. (Protocol 1 artikel 21)

Aanschouw de benevelde dieren, slaapdronken door drank, het recht van ongematigd drank gebruik komt voort uit vrijheid. Het is niet aan ons en de onzen om die weg te bewandelen. De populaties van de Goyim zijn slaapdronken van alcoholische vloeistoffen; hun jeugd stom geworden door nabootsing en door vroege immoraliteit, waarin het is geïnstalleerd door onze speciale agenten -- door onderwijzers, lakeien, ouvreuses in de huizen van de rijken, door klerken en anderen, door onze vrouwen in de plaatsen der losbandigheid die geregeld bezocht worden door de Goyim. (Protocol 1 art, 22)
 
Ja ik zag het filmpje over de bijeenkomst over kindervaccinaties en de arts Elke de Klerk zei dat er geen wetgeving is tegen vrijwillige slavernij... Maar ja dan denk ik wel weer: hoe vrijwillig zijn mensen als ze gebrainwashed en misleid worden? Dan is geen sprake van eerlijke informatievoorziening en afgewogen keuzes. Ik ben het daarom met Jensen eens dat de reguliere gekochte media de boosdoener zijn van die hele coronacrisis.
Nee, dat zijn ze niet. Dst zijn wij echt zelf. Zij kunnen uitsluitend datgene bereiken wat wij toelaten. Ik hoor dat heel vaak: ha maar, de nensen zijn ook onwetend omdat ze eenzijdig worden geinformeerd. Ten tijde van WO2 misschien, toen de powers-that-be nog de volledige controle over de informatiestroom.hadden, ik geloof meteen dat er genoeg mensen waren die het toen echt 'nicht haben gewusst'. Maar nu, in de huidige infirmatiemaatschappij met alles wat met een druk op de knop te vinden is? Not so much. Wat hebben die mensen de afgelopen anderhalf jaar gedaan? Netflixen? Er is geen enkel excuus dat deze mensen vrijpleit, daarom zal de spirituele en fysieke afrekening ook bikkelhard zijn.

Mike
 
Wat betreft de Neurenberg-wet. Ik vind het vreemd dat de 1e en 2e kamer de A-virus wet kunnen goedkeuren zonder zich te houden aan de Neurenberg-wet. Dan is die wet toch ook een wassen neus.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.856
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan