Nederlandse politiek

En blanke mensen met dreadlocks die kip en bananen eten mag je ook discrimineren natuurlijk! 😁
Maar serieus, ik dacht in mijn jonge onwetendheid altijd dat discrimineren juist ontstond als de meerderheid de minderheid niet ok vond:)

Maar nu is dat dus niet erg meer?

Tot blijkt dat de meerderheid niet gevaccineerd is natuurlijk, dan zal het wel weer anders worden..
 
Hier zien we het weer gebeuren, kan geen toeval meer zijn. Markuszower (PVV) valt Kaag op meedogenloze wijze aan en hoppa...meteen klimmen de vrouwtjes (en de moslims van DENK) in de interruptiemicrofoon en dringen aan op een schorsing, want 'toon van het debat' en zo. Tere zieltjes hebben die vrouwen toch altijd. Gelukkig doet Martin Bosma toevallig dienst als kamervoorzitter en hij wil er niets van weten, waarna de pijlen vervolgens op hem gericht worden. Maar Bosma houdt stand en laat zijn mannelijke autoriteit gelden. De Eeuw van de Feeks is voorbij, de mannelijke correctie heeft nu echt ons land ook bereikt!



Mike
 
Hier zien we het weer gebeuren, kan geen toeval meer zijn. Markuszower (PVV) valt Kaag op meedogenloze wijze aan en hoppa...meteen klimmen de vrouwtjes (en de moslims van DENK) in de interruptiemicrofoon en dringen aan op een schorsing, want 'toon van het debat' en zo. Tere zieltjes hebben die vrouwen toch altijd. Gelukkig doet Martin Bosma toevallig dienst als kamervoorzitter en hij wil er niets van weten, waarna de pijlen vervolgens op hem gericht worden. Maar Bosma houdt stand en laat zijn mannelijke autoriteit gelden. De Eeuw van de Feeks is voorbij, de mannelijke correctie heeft nu echt ons land ook bereikt!



Mike

Ook leuk: 'Ik wil heksen niet beledigen.'
 
Gideon gaat dinsdag een hoofdelijke stemming aanvragen. Dan weten we wie de volksverraders zijn en wie niet.

Mike
 
Gideon gaat dinsdag een hoofdelijke stemming aanvragen. Dan weten we wie de volksverraders zijn en wie niet.

Mike
Een cruciaal moment in de politieke geschiedenis ! kleur bekennen... ieder kan zich immers goed informeren... óf men verstopt zich gezellig in de veilige 'rabbit hole' van Hugo de J.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.469
Berichten
498.872
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan