Nederlandse politiek

Moeten we de recente uitspraak van Willem-Alexander dat de coronamaatregelen niet mogen worden gebruikt om fundamentele burgervrijheden in te perken in dit licht worden gezien, is dit een voorbode?
En terwijl hij dit zei, had hij een gele/gouden stropdas om. De kleur van Q.

 
Tsijprjh4h0lipfeq17jmyysxcm38u5oz.jpg


Mike

 
Rutte heeft het vertrouwen in de politiek zwaar beschadigd. Alle gevestigde partijen beklagen zich hierover. Natuurlijk, ze zijn zelf “de politiek”.

Rutte heeft ons ongewild een dienst bewezen.

 
Er is echt iets aan de hand, hoor. Ik sprak vandaag een normie en ze hebben door dat Rutte een patholiogische leugenaar is. In een app-groep van mijn werk vol met normies werd vanmiddag dit geplaatst:

Tj2yoa0122e4vxp2fbbhlobv6tbfywsba.jpg


Mike

 
Ja, zelfs mijn vader heeft het begrepen. Hij is echter nog niet tegen de VVD, maar is wakker betreffende Rutte.

Yes, yes, yes, en dat is nog wel belangrijker dan dat hij nou wel of niet doorgaat. Dat wakker worden. Mike, je zei dat al vanmorgen in je samenvatting.

Dorothé

 
April showers indeed. Als Rutte valt, valt de VVD. Hij heeft die hele partij in een angstgreep. Ben ook benieuwd welke verhalen er vrij gaan komen na zijn val.

Mike

 
Nieuws en satire zijn vandaag de dag soms moeilijk van elkaar te onderscheiden, maar Nieuwspaal is dus satire.

Mike

 
@mike

Het satirische is wel dat Kaag zich wel als alternatief voor Rutte presenteert, terwijl ze dezelfde agenda dient. Dit artikel van het satirische Nieuwspaal zou zo nieuws kunnen zijn.

Het is opvallend dat Kaag en Hoekstra Rutte voor de bus gooien met de motie van afkeuring. Wat hebben zij, die beiden als minister gedisfunctioneerd hebben onder Rutte, te verbergen?

When the bird sing, they sing in the spring.

We zitten in de winter van het globalistische imperium, ik ben benieuwd wanneer de conservatief-nationale lente doorkomt.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.473
Berichten
502.259
Leden
8.634
Nieuwste lid
jiri
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan