Nederlandse politiek

7A68BA18-82CB-4703-A7B7-CBF563089BD5.jpeg
Kijk goed naar die koppen. Wat een griezels. Ja, die gaan het vertrouwen van de burger echt herstellen.

En toch ben ik er best blij mee. Al was het alleen om die huilstruiken in een kramp te zien schieten. En makkelijk om minder appetijtelijke foto's van iemand op te zoeken, bij elkaar te zetten en dan een oordeel te hebben over capaciteiten als het gaat om politieke keuzes. Die maffe foto's kun je ook vinden van Trump met een gekke bek.

Ik ben geen Wilders fan en Nederland is nog lang niet klaar voor FvD maar alles beter dan Timmermans als premier.

En waarom Wilders rechts wordt genoemd terwijl dat alleen voor zijn assielbeleid geldt is mij een raadsel. Zal wel een links frame zijn.

En toch ben ik er best blij mee. Al was het alleen om die huilstruiken in een kramp te zien schieten. En makkelijk om minder appetijtelijke foto's van iemand op te zoeken, bij elkaar te zetten en dan een oordeel te hebben over capaciteiten als het gaat om politieke keuzes. Die maffe foto's kun je ook vinden van Trump met een gekke bek.

Ik ben geen Wilders fan en Nederland is nog lang niet klaar voor FvD maar alles beter dan Timmermans als premier.

En waarom Wilders rechts wordt genoemd terwijl dat alleen voor zijn assielbeleid geldt is mij een raadsel. Zal wel een links frame zijn.

alles beter dan Timmermans

Klopt!

Dorothé

Het gaat er niet om dat het onappetijtelijke foto’s zijn, daar kunnen ze niets aan doen, het gaat om die onbetrouwbaarheid die schuilt achter die blikken als je goed naar hun ogen kijkt. Puur gevoelsmatig. Als je blij bent om links in een kramp te zien schieten blijft het verdeel en heers spel effectief. Tuurlijk is het grappig maar hoe kun je nou blij zijn met dit zogenaamde rechtse kabinet dat verandering gaat brengen. Zoom uit. Politiek gaat ons niet redden. Wat mij betreft stonden hier Timmermans en nog drie anderen. Geeft precies hetzelfde resultaat straks alleen in een ander tempo en andere volgorde.

Daar heeft Decem wel een goed punt. Niet meedoen met verdeel en heers en politiek gaat ons niet redden.

We snappen nu in ieder geval wel waarom Plasterk zijn, bij de rechtse kiezer zeer gewaardeerde, kritische columnreeks publiceerde. ;)

Plasterk is het schoolvoorbeeld van een wolf in schaapskleren. Ik heb hem vroeger meegemaakt op de werkvloer toen hij nog als wetenschapper werkte. Innemende man voor de etalage maar achter de schermen heel anders. Heeft niets met het gewone volk, blijft gewoon elite.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.534
Leden
8.662
Nieuwste lid
Magda Van Bladel
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan