Mike
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
En toch ben ik er best blij mee. Al was het alleen om die huilstruiken in een kramp te zien schieten. En makkelijk om minder appetijtelijke foto's van iemand op te zoeken, bij elkaar te zetten en dan een oordeel te hebben over capaciteiten als het gaat om politieke keuzes. Die maffe foto's kun je ook vinden van Trump met een gekke bek.
Ik ben geen Wilders fan en Nederland is nog lang niet klaar voor FvD maar alles beter dan Timmermans als premier.
En waarom Wilders rechts wordt genoemd terwijl dat alleen voor zijn assielbeleid geldt is mij een raadsel. Zal wel een links frame zijn.
alles beter dan Timmermans
Het gaat er niet om dat het onappetijtelijke foto’s zijn, daar kunnen ze niets aan doen, het gaat om die onbetrouwbaarheid die schuilt achter die blikken als je goed naar hun ogen kijkt. Puur gevoelsmatig. Als je blij bent om links in een kramp te zien schieten blijft het verdeel en heers spel effectief. Tuurlijk is het grappig maar hoe kun je nou blij zijn met dit zogenaamde rechtse kabinet dat verandering gaat brengen. Zoom uit. Politiek gaat ons niet redden. Wat mij betreft stonden hier Timmermans en nog drie anderen. Geeft precies hetzelfde resultaat straks alleen in een ander tempo en andere volgorde.En toch ben ik er best blij mee. Al was het alleen om die huilstruiken in een kramp te zien schieten. En makkelijk om minder appetijtelijke foto's van iemand op te zoeken, bij elkaar te zetten en dan een oordeel te hebben over capaciteiten als het gaat om politieke keuzes. Die maffe foto's kun je ook vinden van Trump met een gekke bek.
Ik ben geen Wilders fan en Nederland is nog lang niet klaar voor FvD maar alles beter dan Timmermans als premier.
En waarom Wilders rechts wordt genoemd terwijl dat alleen voor zijn assielbeleid geldt is mij een raadsel. Zal wel een links frame zijn.