Xandra Brouwers
New member
Hallo allemaal,
Ik heb een paar vraagjes over pijnstillers.
ik heb een pijnlijke hernia op het niveau L4-L5 die het grotendeels
paramediaan links bevindt met compressie op de wortel L5 in de recessus.
men huisarts schrijft dan 4 x daags 1000mg paracetamol voor met nog andere medicatie die ik niet goed kan verdragen. en niet helpen tegen de pijn.
de pijn was zo erg dat ik niet meer kon en niet meer kunnen slapen.
dus s`avonds heeft me vriend ziekenhuis gebeld, kreeg morfine en diclofenac in me bil gespoten.
ik ben er zo ziek van geweest dat ik zo beroerd werd dat ik over moest geven een aantal keren dus weer een spuit gekregen voor misselijkheid pffff.
ik heb een wortelblokkade gehad maar dat is zo pijnlijk bij mij geweest dat ik dat nooit meer doe. heb er nu nog last van geen gevoel in me tenen en me vel op me voet en kuit heb ik nog steeds geen gevoel in.
het is niet meer zo erg maar is nog niet terug.
en de kracht in me linkerbeen was weg en had nog meer pijn als voor de spuit.!!
heb nu weer fisio maar het wil nog niet erg vooruit.
ben zo bang voor een operatie dat ik niet durf echt niet durf.
dus op internet gekeken en weet niet of het goed is en welke ik moet slikken voor de pijn.
1: natuurlijke pijnstiller PEA pure.
2
f wietolie. (maar waar vind ik de echte goede en waar kan ik die bestellen en hoeveel moet ik dan nemen.!
3: of de natuurlijke pijnstrips. (www.pijnstrips.nl)
4: weten jullie een oplossing voor pijn zodat ik hopenlijk geen operatie moet ondergaan.
5: zit het ook in voedsel voor de ontseking.( het is ook een ontsteking en kan niet tegen medicatie)
alvast heel erg bedankt voor de reacties.
Liefs Xandra.
Ik heb een paar vraagjes over pijnstillers.
ik heb een pijnlijke hernia op het niveau L4-L5 die het grotendeels
paramediaan links bevindt met compressie op de wortel L5 in de recessus.
men huisarts schrijft dan 4 x daags 1000mg paracetamol voor met nog andere medicatie die ik niet goed kan verdragen. en niet helpen tegen de pijn.
de pijn was zo erg dat ik niet meer kon en niet meer kunnen slapen.
dus s`avonds heeft me vriend ziekenhuis gebeld, kreeg morfine en diclofenac in me bil gespoten.
ik ben er zo ziek van geweest dat ik zo beroerd werd dat ik over moest geven een aantal keren dus weer een spuit gekregen voor misselijkheid pffff.
ik heb een wortelblokkade gehad maar dat is zo pijnlijk bij mij geweest dat ik dat nooit meer doe. heb er nu nog last van geen gevoel in me tenen en me vel op me voet en kuit heb ik nog steeds geen gevoel in.
het is niet meer zo erg maar is nog niet terug.
en de kracht in me linkerbeen was weg en had nog meer pijn als voor de spuit.!!
heb nu weer fisio maar het wil nog niet erg vooruit.
ben zo bang voor een operatie dat ik niet durf echt niet durf.
dus op internet gekeken en weet niet of het goed is en welke ik moet slikken voor de pijn.
1: natuurlijke pijnstiller PEA pure.
2

3: of de natuurlijke pijnstrips. (www.pijnstrips.nl)
4: weten jullie een oplossing voor pijn zodat ik hopenlijk geen operatie moet ondergaan.
5: zit het ook in voedsel voor de ontseking.( het is ook een ontsteking en kan niet tegen medicatie)
alvast heel erg bedankt voor de reacties.
Liefs Xandra.