Natuurlijk geneesmiddel tegen kanker 10.000 x sterker dan chemo‏

Interessant. Goede reviews ook op Iherb. Ik blijf het bizar vinden dat bijna niemand hiervan weet als het echt zo goed werkt als dat er gezegd wordt...

 
Quote:
Ik heb het ook gezien. Je zou bijna een partij bestellen voor als het mocht voorkomen in je omgeving.


Ja precies!

 
@Lay
Quote:
Ik blijf het bizar vinden dat bijna niemand hiervan weet als het echt zo goed werkt als dat er gezegd wordt...


Hetzelfde geldt óók voor abrikozenpitten en amandelpitten en Indiase Piper Longum ( Lange peper) etc. etc..

Hiermee valt door Big Pharma geen geld te verdienen omdat het natuurlijke producten zijn en daardoor niet te patenteren.

 
Een tijdje terug had iemand anders onder het topic beginnende dementie nog te stoppen hier het over de graviola en de terugkoppelingen hierover waren jammer genoeg tegenstrijdig. Het laatste woord is er dus nog niet over gezegd.

Het blijft gissen. Het probleem is dat er te weinig over graviola bekend is. Misschien dat Mike hier meer info over heeft.

Het betrouwbare tegenkanker.nl spreekt zich hier niet eenduidig over uit.

Q: Is het zinvol om graviola te gaan gebruiken tegen kanker?

A: Naar het effect van graviola bij mensen met kanker is helaas nog geen onderzoek verricht. Een bekend kopstuk van Memorial Sloan Hospital in New York meldt hierover het volgende in PubMed (een van de belangrijkste databases voor medische literatuur):.

Graviola kan bij overdosering giftig zijn en de meeste commercieel verkrijgbare preparaten zijn niet gestandaardiseerd, zodat dus onduidelijk is hoeveel men precies binnen krijgt. Daarbij kan Graviola de darmflora aantasten, op een vergelijkbare manier als antibiotica. Graviola moet niet gecombineerd worden met co-enzym

Enzym: een stof die chemische reacties beïnvloedt, bijvoorbeeld bij de spijsvertering of stofwisseling Q10 (ubiquinon en ubiquinol).

Een redelijk genuanceerd stuk informatie staat op internet:

http://ndri.com/article/graviola_its_effectiveness_and_precautions-416.html

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.500
Berichten
519.459
Leden
8.646
Nieuwste lid
Marco777
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan