nachtmerries

G

Guest

Guest
Hallo,

sinds mijn broer vorig jaar een kindje heeft gekregen heeft hij last gekregen van nachtmerries,vooral dat er iets met zijn zoontje gebeurt.

Hij heeft vroeger lang last gehad van geregeld bedplassen(zoals wij allemaal in de fam.)

Hij heeft een eigen bedrijf en heeft het druk,en pas een nieuw huis waar veel geregel aan te pas kwam.Ze krijgen binnen een week een tweede baby.Hij loopt al een paar maanden bij een mesoloog,die hem ea aan voedingssuplementen heeft gegeven.En ook sprak over bijnieruitputting,maar nietsover voeding verteld heeft zover ik weet.Het helpt nog niets,hij blijft nachtmerries houden(overeind schieten en verward praten) wat vooral voor zn vrouw erg vervelend is,zelf wordt hij er niet echt wakker van.

Wat kan hij hier aan doen,

kan iemand wat tips opschrijven,

iig gebruikt hij nu keltisch zout,verder wil hij niet veel van mij aannemen.

İk vertelde hem over het vele vet wat hij moet eten,maar hij blijft geloven dat dat slecht voor je is.

İk wil hem graag overtuigen,natuurlijk weet ik dat ik hem niet kan helpen als hij het niet wil geloven,maar als meerdere hier zullen reageren moet hij er wel aan geloven.En anders dan weet ik het ook niet meer.

İk heb hem ook al acupunctuur aangeraden als ondersteuning

Groetjes Danielle

 
Het eerste waar ik aan denk is magnesium.

Ik zelf ging er leuker van dromen,

eerst een beetje raar (wel leuk) snel daarna "normaler".

Een hoge dosis van een goed opneembare soort zal ie waarschijnlijk snel merken.

Daarna kan je naar een normale dosis gaan.

http://realisatietrainingen.nl/pb/artikelen/magnesium.html

 
vreemd artikel een beetje,dit staat er in,klopt het?

Magnesium moet altijd in balans zijn met calcium. Jammergenoeg is ons dieet zeer sterk op calcium gericht, en een teveel aan calcium heeft een duidelijk negatieve werking op de opname van magnesium. Om een teveel aan calcium te voorkomen, schrap alle melkproducten. Melk heb je helemaal niet nodig voor sterke botten.

En welke magnesium slik je nu het beste?

 
Als er gewaarschuwd wordt voor melk bedoelen ze vrijwel altijd gepasteuriseerde supermarktmelk.

Kijk voor magnesium ook eens bij www.zechsal.eu

Dan hoef je niet te slikken, het schijnt dat de olie of het badzout zeer goed opgenomen wordt, meteen in de cellen.

 
Zelf heb ik veel te danken gehad aan de methode Kramer, o.a voor angsten die zich uitte middels nachtmerries. Het is alleen niet iets wat je zo 123. eventjes doet.

 
Ik heb zelf bemerkt dat ik nachtmerries en vreemde verschijnselen ervaar (alsof er iemand in de kamer staat, schaduwen die om je bed heen hangen etc) door bepaalde soorten tandpasta! Ik weet natuurlijk al lang dat de meeste tandpasta ongezond is, maar van het merk dat ik zelf gebruik heb ik nooit last. Gebruik ik iets als zendium of zo, dan krijg ik nachtmerries.

Verder: Van ijs eten krijg ik gegarandeerd nachtmerries. Geen idee waarom, maar misschien kan de milt/lever de kou niet verwerken? Ook als ik het ijs 's middags eet (dus niet 's avonds).

Ik weet niet wat jouw broer kan helpen, maar dit zijn dingen die ik bij mezelf heb opgemerkt.

Overigens is onze dochter toen ze vier was met succes door slechts 1 pilletje van de homeopaat van haar nachtmerries afgekomen. Ze waren zo levendig (ook een soort ijlen/waandenkbeelden) dat ze mij bijna wist te overtuigen dat er echt krokodillen op de overloop waren hahaha.

 
ok bedankt voor jullie reacties!

ik ga hem iig eens aanraden magnesium te gebruiken als ie dat niet al slikt

en geen fluor tandpasta meer

groetjes

 
De Zechsal magnesium olie is beter dan een poedervorm. Het gaat nl. buiten je maagdarmkanaal om doordat je het op je huid aanbrengt. Het gaat dus rechtstreeks via het bloed de cellen in.

Maar inname is nog geen opname, het is net hoe je lichaam het verwerkt. Maar het is het proberen waard.

Lia

 
Nachtmerries hebben te maken met de lever.

Je broer zal er dus goed aan doen, om actie te ondernemen, betreffende het gezonder maken van zijn lever!

 
Quote:
İk vertelde hem over het vele vet wat hij moet eten,maar hij blijft geloven dat dat slecht voor je is.


Zolang hij niet te overtuigen is van het tegendeel, zal het een lastig verhaal worden om hem echt structureel te helpen.

Mike

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.813
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan