Myers-Briggs persoonlijkheidsprofielen

Emotie als navigatie tool naar een beter leven 😅


Wat Is EmotieCoaching?​

EmotieCoaching is een snelle coachvorm waarbij de sturing in het gesprek komt vanuit het emotionele navigatiesysteem van de cliënt. De EmotieCoach treedt hierbij op als vertaler van wat jouw binnenwereld aangeeft nodig te hebben.
Hierdoor geven wij je een duwtje in de richting die jouw natuurlijke ontwikkeling ingezet heeft. Jij bepaalt dus wanneer je een duwtje nodig hebt, je emoties bepalen wat je nodig hebt en de EmotieCoach brengt het naar je bewustzijn voor een effectiever proces.
 
  • Haha
Waarderingen: Surv
Toen ik het filmpje zat te bekijken, had ik al een vermoeden dat het niet jouw type is. Alleen dat roze shirt al 😂😂😂
Hij quote ook veel vrouwelijke experts, nee zeker niet jouw type. 😉
Nee het is een half wijf daar komt zelden iets zinnigs uit
 
  • Haha
Waarderingen: Surv
Emotie als navigatie tool naar een beter leven 😅

6270-91da9a7cf99c3bc0b4a9611a48338953-png.7368
 

Bijlagen

  • 6270-91da9a7cf99c3bc0b4a9611a48338953.png
    6270-91da9a7cf99c3bc0b4a9611a48338953.png
    189,2 KB · Weergaven: 108
  • Haha
Waarderingen: Surv
Nooit afgevraagd waarom die woede uitbarsting ontstaat.....
Vrouwen zijn met alle algoritmes in de wereld nog niet logisch te maken,
Ze gillen héél boos A
Bedoelen B
Willen C
En het dan vreemd vinden dat een logisch nadenkend wezen (man) dat niet begrijpt
Voor de man die alleen een hamer heeft, ziet ieder probleem er uit als een spijker 😉

Jij trekt wel rare vrouwen aan in je leven 😉
 
Emotie als navigatie tool naar een beter leven 😅

Alleen al bij de term 'emotiecoach' krijg ik een beetje een moeizaam tenenkrommend gevoel.
Iemand die jou eens effe haarfijn kan uitleggen waar jouw emotie voor staat aan de hand van een 8-voudig emotiegroepenmodel.
Modellen, ja, o,, mmm.. :unsure:
 
Voor de man die alleen een hamer heeft, ziet ieder probleem er uit als een spijker 😉

Jij trekt wel rare vrouwen aan in je leven 😉
Nee ik trek geen rare vrouwen aan, vrouwen hebben gewoon rare kronkels,
Maar ik moet eerlijk zeggen dat het met de dames die hier nu rondlopen wel meevalt, die snappen hoe het werkt, gewoon normaal communiceren niet dat tussen de regels door geneuzel.
 
Naar mijn idee zijn gevoelens, emoties, gemoedstoestand gewoon allemaal hetzelfde... Je voelt wat je voelt, je bent wat je bent, en je word wat je word... Ik kan niet begrijpen dat het allemaal verschillende dingen zijn.
 
  • Leuk
Waarderingen: Surv
Naar mijn idee zijn gevoelens, emoties, gemoedstoestand gewoon allemaal hetzelfde... Je voelt wat je voelt, je bent wat je bent, en je word wat je word... Ik kan niet begrijpen dat het allemaal verschillende dingen zijn.
Dat kan het wel zeggen, maar dit gaat over het verschil tussen mannen en vrouwen.... Wat weet jij daar nu van 🤣🤣🤣🤣
 
My 2 cents :
zodra het ergens over emoties en gevoelens gaat, komt het erop neer dat vooral mannen 'niet weten hoe ze ermee om moeten gaan' en dit van 'vrouwen moeten leren' (omdat die zogezegd meer in contact met hun emoties zijn). Alsof mannen gemankeerde mensen zijn.
Het is allemaal bullcrap om mannen meer te feminiseren en uit uit hun kracht te zetten. Al dit soort cursussen en shit zijn wijvendingen van vrouwen die vinden dat mannen moet 'leren voelen' zoals zij dat doen. Sorry. We don't.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.782
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan