Multi op 100% natuurlijke basis ?

Zonne

New member
Bestaan er multi's op 100% natuurlijke basis ? Ik kwam al wel tegen van royal green- mini caps Multi
https://www.gezondheidaanhuis.nl/nl/product/53762/Mini-Caps-Multi-Biologisch-Royal-Green-90-capsules

En ook van AOV een supplement met groenten en fruit erin : https://www.gezondheidaanhuis.nl/nl/product/18277/904-Groente-Fruit-AOV-60-capsules

Zijn er nog meer ?
En ja ik snap dat gewoon groenten en fruit eten nog veel beter en gezonder is. Maar soms wordt beweert dat 1 of 2 caspules wel 20 of meer stuks fruit/groenten bevatten aan vit en min. En dat kan je nooit allemaal eten op een dag natuurlijk.

Lever is ook het eerste wat in mij op komt.! In groente en fruit zitten niet voldoende van de voedingstoffen die we willen. Als je dat niet lust kun je ook nog denken aan leverglandular!

Buiten het feit dat ik lever idd niet lekker vind ( zwak uitgedrukt -:) ) snap ik het eten van lever ook niet zo eigenlijk. De lever bevat vaak mega veel afvalstoffen , waarom wil je dat dan eten ?

Dat ligt eraan van welk dier jij lever eet. Lever van een gezond dier zit echt niet vol afvalstoffen. Lever bevat ontzettend veel mineralen en vitaminen.

Eerlijk gezegd last ik het ook niet. Ik heb nog geen recept gevonden waar ik het in kan verwerken. Ik lees sommigen die lever in hn smoothie doen. Ik neem dan ook lever glandular. En eens komt er een moment dat ik een recept heb gevonden dat ik het wel ga eten.

Maar er staat toch ontzettend veel geschreven op dit forum over de voordelen van het consumeren van lever? Zolang deze van gezonde dieren zijn hoef je je echt geen zorgen te maken. Ik neem aan dat je je vlees niet bij de supermarkt haalt? Je probeert toch wel zoveel mogelijk bij de boer te halen?

Wat een top idee dat invriezen van lever en dan in slikken als pil!!! Dat ga ik doen!!
Thanx Tanja!

Als je dit topic leest, sta ik versteld van wat sommigen naar binnen werken!

Zelfs teelballen worden gegeten Zonne!! Nou, dan is lever een fluitje van een cent!

Ik heb toch best vermakelijk met slappe lach en enige gruwel dit topic gelezen???

Ja beter als dure glandulars. Het verschil mag je dan aan mij overmaken ?

Teelballen zouden meer mannen moeten eten, beetje testosteron kan geen kwaad in deze genderverwarde toestand.

Zonder dolle van kop tot staart is echt wel belangrijk.

Eerst maar eens zien of ik het weg krijg Tanja! Dat is ook niet iedereen gelukt. Met glandulars proef ik niks in elk geval!

Jij doet net alsof alle mannen softies zijn ?
Met een goed zelf gemaakt sausje is het vast makkelijk weg te slikken ??

Eet jij alles van kop tot staart?? Daar heb ik nog geen recepten van voorbij zien komen...hoewel ik ervan uit ga dat je geen hele schapen in huis hebt...

Nu je toch lever overweegt, Ik maak plakjes van 20-30 gram en die vries ik in zodat ik makkelijk een stukje lever heb om te gebruiken.
Een paar keer per week snij ik zo`n plakje rauwe lever aan kleine stukjes en met dat ik aan het snijden ben ontdooit het ook al. Dit doe ik in een grote beker kefir met twee eierdooiers, levertraan, vaak wat kruiden als kurkuma,kaneel, zwarte peper en beetje honing. Eventueel nog olijfolie of wat je wil. Niet nadenken of gaan ruiken.. gewoon rustig achterover gooien.
Volgens mij hebben we dit gewoon keihard nodig , het ondersteund je lever in deze bijzonder giftige wereld!

Knap hoor Johnny!! Ik peins er niet over om het mee te mixen in mijn smoothie. Ik ga voor bevroren innemen met water of sole.
Levertraan in mijn smoothie vond ik ook heel vies. Die eet ik zo uit de pot zonder problemen.

Ik heb in dit blog een recept voor een burger waar hart en merg in verwerkt is, maar dat is goed te vervangen of combineren door lever: http://gezondgestel.nl/2017/10/meer-of-minder-vlees/
Dan proef je nauwelijks dat er lever inzit, superlekker!

Vanmorgen de bevroren lever pil genomen. Nou, dat is voor de eerst keer niet zo een succes. Zo koud en bleef ergens in het midden hangen. Gevolg, kok neigingen. Misschien moet ik kleinere stukjes nemen ?

Ik peins er niet over om het mee te mixen in mijn smoothie. Ik ga voor bevroren innemen met water of sole.
Levertraan in mijn smoothie vond ik ook heel vies. Die eet ik zo uit de pot zonder problemen.

Zo doe ik dat.

https://postimg.org/image/eyfykhrqj/

Ik zou een foto rechtstreeks plaatsen maar dat ging even mis.

Jij doet het dus in je kopje met yoghurt? Hele stukjes en dan bevroren weg slikken ??? Of blender je dat nog? Kan er niet heel wijs uit worden op de foto....

Die kleine stukjes doe ik inderdaad in de kop kefir en daarna meestal niet meer in de blender. De stukjes lever zijn dan al half ontdooid.

Bikkel!!! Knap dat je het zo weg krijgt. Ik heb de stukjes lever toch kleiner gemaakt voor zover als dat lukt. Het moet wel een beetje ontdooien om kleinere stukjes te krijgen anders lukt het niet goed. Maar ik slik het weg als een pil. Ik merk verder geen veranderingen in energie of wat ook.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.528
Leden
8.661
Nieuwste lid
MamavanJ
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan