MSM

G

Guest

Guest
Goede morgen allemaal,

op dit moment gebruik ik :

Sole

Adrenal 150 mg

Kurkuma

Kefir

Ben bezig de hoeveelheid KH terug te draaien.

Nou wil ik met betrekking tot gewrichtsproblemen (slijtage) msm gaan gebruiken

Wat is jullie ervaring daar mee?

De site van Aldo msm komt bij mij goed over Qa informatie.

Nog een vraag .

Als je een grote lever/galblaasreiniging wil doen moet je eerst een hoge darmspoeling doen en ook daarna begrijp ik.

Dit om te voorkomen dat er steentjes in de darmen blijven die weer voor problemen kunnen zorgen.

Graag jullie reactie.

M.vr.gr Everard

 
hoi,

Ik weet er ( nog ) niet zoveel van hoor. Maar met msm ga je in ieder geval ontgiften. Alleen vraag ik me dan af wat er met dat gif gebeurd als je nieren, lever etc niet optimaal werken.

Misschien dat dat gif dan weer op een andere plaats in het lichaam komt te zitten ( en ik denk niet dat je dat wil ). Dus waarschijnlijk moet je idd eerst lever etc reinigen.

Voor gewrichten adviseren ze hier op het forum beestenbottenbouillion. En skate liver oil werkt tov de gewrichten ook wat beter als cod liver oil.

 
Ik doe geen darmspoelingen voor en na de leverreiniging, ik neem na de reiniging nog een dag of 4 s'ochtends een theelepel bitterzout om de boel schoon te spoelen. Het staat wel in het boek van Morritz dat het protocol is, maar ook het bitterzout als alternatief staat daar beschreven.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.500
Berichten
519.513
Leden
8.647
Nieuwste lid
Syllie
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan