MRSA besmet

blumchen21

New member
Ik heb begin 2016 hartstilstaand gehad en na het ontslag uit ziekenhuis bleek ik MRSA bacterie te hebben opgepikt. Ik heb er geen last van maar toch wil er vanaf, ik zit namelijk niet te wachten op de extra maatregelen als ik voor controle moet. Bestaat er ook een effectieve natuurlijke behandeling tegen mrsa? Ik heb een artikel gelezen over knoflook en manuka honing maar niet echt een behandeling gevonden, misschien kan iemand mij verder helpen?
 
kijk eens op www.goedgezond.info
Thijm -olie is anti-bacterieel
 
Heb je daar ervaring mee Liesje? Wat ik me afvraag is hoe ik die olie moet gebruiken. De MRSA " nestelt" zich op warme plekken, neus, mond en perineum maar ook in de bloedbaan. Misschien verschillende producten combineren? Ik zou de thijmolie alleen alleen uitwendig gebruiken en niet in mijn neus smeren of wel?
 
Nee Blumchen ik heb er geen ervaring mee. Als ik een producent vind die dat verkoopt stuur ik bijv, een mail en vraag hoe of wat.
Ook zoek ik dan op bijv, virussen en bacterien alternatief behandelen en dan via via vind ik altijd wel iets dat me aanstaat.
Kost vaak wel tijd om het allemaal op te zoeken.
 
Momenteel ben ik een boek over parasieten aan het lezen.
Door dezelfde arts is reeds een boek geschreven over het einde van AB.
http://www.mrsahotline.com/1sc/



Light is a powerful antibiotic. Blue light kills MRSA! Another form of light kills just about everything; has been around since the early 20th century; is cheap; effective; FDA approved and yet you probably never heard of it (they don't want you to!)



 
Ik zag staan: suitable alternatives.

Hopelijk staan ze er in voor blumchen.
Dat ze er zijn is zeker.
 
Bij mensen die gezond zijn gaat de bacterie vanzelf weg. Met Lekker eten volgens het Weston Price idee kom je vast een heel end ?.

Complotdenker
 
Dat klopt complotdenker, maar nu ben ik bijna een jaar verder en ik heb het nog steeds (pas getest) en mijn man heeft het nu ook (alleen in zijn keel, zelf heb ik het overal). Ik heb ook kleine kinderen en als ICD drager kom ik regelmatig in het ziekenhuis. Omdat ik niet in de gezondheidszorg werk en omdat ik niet op de IC lig willen ze het niet behandelen.

En ook al zouden ze het willen behandelen mag ik vanwege mijn hartproblemen geen een van de antibiotica die meestal wordt gebruik, niet hebben (lange QT syndroom). Ze moeten het met andere antibiotica bij mij uittesten. Daar heb ik helemaal geen zin in, antibiotica heeft een hele grote impact op mijn lichaam ik heb bijna altjdd een candida infectie daarna.

Ik heb inmiddels een potje manuka honing besteld en ik ben me aan het inlezen op een paar amerikaanse sites. Bedankt voor de tips en het meedenken.
 
Bedankt Tanja, daar heb ik niet aan gedacht. Ik heb even gezocht op forum maar ik heb nog niet gevonden hoe ik daar moet beginnen en wat het met je doet. Ik zoek nog even verder :)
 
Kan ik met 1 druppel 35% beginnen of zal ik met meerdere druppels 3% beginnen?

(ik heb de 35% besteld op werken met merken en ze wachten op bedrijfsgegevens en ik zou het nu nog kunnen veranderen)
 
Ik ben nu al 2x getest en de resultaten zijn negatief. Ik wacht nog 1 test af. Ik ben heel erg blij! Bedankt allemaal voor het meedenken!

Ik heb een ontsmettend shampoo van apotheek gebruikt, elke dag schone beddengoed en ondergoed, manuka honing, levertraan.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.500
Berichten
519.518
Leden
8.647
Nieuwste lid
Syllie
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan