MRSA besmet

blumchen21

New member
Ik heb begin 2016 hartstilstaand gehad en na het ontslag uit ziekenhuis bleek ik MRSA bacterie te hebben opgepikt. Ik heb er geen last van maar toch wil er vanaf, ik zit namelijk niet te wachten op de extra maatregelen als ik voor controle moet. Bestaat er ook een effectieve natuurlijke behandeling tegen mrsa? Ik heb een artikel gelezen over knoflook en manuka honing maar niet echt een behandeling gevonden, misschien kan iemand mij verder helpen?
 
kijk eens op www.goedgezond.info
Thijm -olie is anti-bacterieel
 
Heb je daar ervaring mee Liesje? Wat ik me afvraag is hoe ik die olie moet gebruiken. De MRSA " nestelt" zich op warme plekken, neus, mond en perineum maar ook in de bloedbaan. Misschien verschillende producten combineren? Ik zou de thijmolie alleen alleen uitwendig gebruiken en niet in mijn neus smeren of wel?
 
Nee Blumchen ik heb er geen ervaring mee. Als ik een producent vind die dat verkoopt stuur ik bijv, een mail en vraag hoe of wat.
Ook zoek ik dan op bijv, virussen en bacterien alternatief behandelen en dan via via vind ik altijd wel iets dat me aanstaat.
Kost vaak wel tijd om het allemaal op te zoeken.
 
Momenteel ben ik een boek over parasieten aan het lezen.
Door dezelfde arts is reeds een boek geschreven over het einde van AB.
http://www.mrsahotline.com/1sc/



Light is a powerful antibiotic. Blue light kills MRSA! Another form of light kills just about everything; has been around since the early 20th century; is cheap; effective; FDA approved and yet you probably never heard of it (they don't want you to!)



 
Ik zag staan: suitable alternatives.

Hopelijk staan ze er in voor blumchen.
Dat ze er zijn is zeker.
 
Bij mensen die gezond zijn gaat de bacterie vanzelf weg. Met Lekker eten volgens het Weston Price idee kom je vast een heel end ?.

Complotdenker