Mri en contrastvloeistof

muis

Well-known member
Ik heb het niet kunnen vinden, vandaar dit topic. Ik kom net uit het ziekenhuis voor een mri met contrastvloeistof (kon er niet onder uit), ivm een hypofyse tumor.

Hebben jullie tips om te ontgiften van de straling en die troep die ze hebben ingespoten? ik heb oa gekeken bij de nierreiniging topic en las over koriander, maar misschien is er meer.
 
Is dat radioactief jodium? Het lijkt mij ook troep, maar mijn man voelt zich juist veel beter als hij het heeft gehad... Nog nooit van gehoord.
 
Ik kom net uit het ziekenhuis voor een mri met contrastvloeistof (kon er niet onder uit), ivm een hypofyse tumor.

Hoi Muis, allereerst wil ik zeggen dat ik het vreselijk nieuws voor je vind dat je een tumor hebt. Heel veel sterkte en wijsheid gewenst bij je herstel!

Toch ga ik heel onaardig en bot vragen waarom je het idee hebt dat je niet onder een dergelijk gezondheid-belastend onderzoek uit kon. Je hebt altijd keuze. Het is jouw lichaam!
 
Ja wel dat is ook zo. In mijn geval was het toch wel een 'must'. Het is toch wel wijs om hem jaarlijks in de gaten te houden. Bedankt voor je berichtje Heksje.
 
Ouww , Muis ik wist ook niet dat je met deze aandoening te kampen hebt.
Het is in ieder geval een Hormonale dysfunctie .
Maar dat zal je zelf inmiddels ook wel weten hé
Het is ook een ingewikkeld complex systeempje in onze Braintjes.

http://www.stamcel.org/html/hypo.htm

Helende Groetjes , Muis
 
Is dat radioactief jodium? Het lijkt mij ook troep, maar mijn man voelt zich juist veel beter als hij het heeft gehad… Nog nooit van gehoord.

Miep, het lijkt erop dat je man de extra jodium goed kan gebruiken voor zijn vertraagde schildklier.
 
Is dat radioactief jodium?

Ik lees on de link van muis niks van 'radioactief jodium' hoor, word dat wel eens toegevoegd? Waarom?
 
Denk eerlijk gezegd ook geen jodium. Bedankt voor de tips. En inderdaad Panda, beetje een rommeltje, maar ik ben op de goede weg :).

Liefs!
 
Gister een ionische detox voetenbad genomen (in wellness 'salon' zeg maar, niet thuis), maar het water was behoorlijk bruin geworden. Vandaag allemaal rode jeukende bulten (trekt wel weer weg). Vast een ontgiftingsreactie. Ik was sceptisch, maar lijkt toch wel iets te doen dus.
 
Er wordt idd gadolinium gebruikt als contrastvloeistof bij een MRI scan. Jodium wordt bij andere onderzoeken ingezet (die niet hebben plaatsgevonden, het verschil tussen een CAT- en MRI-scan is wel te merken). Mijn uitspraak was dus een typisch gevalletje klakkeloos herhalen wat de arts heeft gezegd. Al begrijp ik nog steeds niet hoe mijn man zich daar beter van kan gaan voelen.
Het werkte bij hem vooral positief op de daarvóór al aanwezige duizeligheid en misselijkheid. Na een paar dagen was het prettige bijeffect weer verdwenen.
Ik hoop, muis, dat het bij jou ook niet te veel nadelige effecten heeft.
 
Muis,

Naast het Detox voetenbad en eventueel Turks Stoombad ,Sauna e.d.
Zou je ook deze 35 minuten Meditatie methode op jezelf kunnen toepassen .
Gewoon een Gratis stimulans om jezelf mentaal en fysiek
weer in Balans te kunnen brengen .
Probeer het gewoon 1 keertje uit , en kijk eens wat het met je doet ,Muis
Deze heet ; Genees jezelf - ontspanning en Meditatie


Laat eens weten wat het Groene Licht met je doet .
 
Ga ik van de week doen Panda! Ik mediteer (reiki) bijna iedere ochtend en helpt me ook met de stoelgang :). Ik vind het heerlijk.
 
Goed zo , Muis Nice Try .
Blijf met je innerlijke zelf in contact .
Je lichaam zal altijd proberen te overleven hé .
Mind and Body werken samen.
Probeer het hele Hormonen orkest maar te instrueren ,
zodat alle muziekinstrumentjes weer een mooi Deuntje gaan spelen.
Relax en ontstress op je eigen natuurlijke Tempo .

Keep it cool
 
Muisje ,
Je kan een poging doen om je lichaampje geheel in te smeren met Bio Kokosolie ,
lekker in laten trekken , en kijken hoe het dan morgen allemaal aanvoelt
 
Miep,

Heeft je man nu dan wel of niet radioactief jodium gehad?
Op internet lees ik alleen dat het gebruikt word bij hyperthyreoidie.

Om.. schildklier weefsel weg te fikke... :(
 
Ja, Muis ook diertjes staan met elkaar in verbinding hé

En och , ja we zijn tenslotte de Dirigent van ons eigen Levensmelodie .
Dus laat je inwendige Hormoontjes er ook Samen in meespelen.
Zet ze maar aan de gang in Harmonie met z'n allen, Muis.
Probeer maar eens dagelijks je Hormonen Orkest op gang te zetten met deze instrumentele tune in Klanken , maak er een dansje op.
Bring it on Up met Liefde in je Body , en Be Happy .







 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.500
Berichten
519.513
Leden
8.647
Nieuwste lid
Syllie
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan