moderne media

Kan ik op een laptop of gewone computer ook niet ;) Wel blind, niet met 10 vingers.

Maar misschien kunnen de zoons van Dirtsa je vertellen waarom je wel een tablet moet hebben ;)

 
start sneller op, gewoon aan laten staan (als je niet intensief gebruikt), veel aps, gemakkelijker voor filmpjes, ligt erg gemakkelijk in de hand, HD retina beeldscherm, lagere tijd zonder aan de stroom te moeten, ( je raad het al, de jongens zitten met i-pad naast mij :lol:

Je kunt deze gebruiken als digitale fotolijst. Als je snel internet wilt kijken of email versturen gaat dit vele malen sneller dan op laptop. swipen is ook veel leuker dan tikken.

Overigens 10 vingers typen kan nog steeds, je tovert in no time toetsenbord tevoorschijn.

Beeld draait mee, hoe je de tablet ook houdt.

apple.com/iPad ( promotiefilmpje)

 
Mijn zoon heeft de eerste versie van apple/ipad. En is er zeer tevreden over. Is ook werkelijk een leuk dingetje. En hij heeft deze al maanden en hij gebruikt de ipad nog steeds intensief, net als zijn vader :wink: als die hem te pakken krijgt.

Er bestaan erg leuke spelletjes, die ze weer online spelen met neef, of vriendjes. Een soort tekenspel is nu favoriet. Dan moet je iets uitbeelden op het scherm, een tekening maken dus, en de ander moet dan raden wat dit is ( is trouwens in het Engels, wat het moeilijker maakt) wordfeud of zo hebben ze ook regelmatig gespeeld. Ik vond pinn ball altijd erg leuk om te doen.

 
Haha, misschien ben ik dan gewoon heel hardleers.

Ik zie echt niet overal een voordeel in (ook geen nadeel, maar waarom je dat voordeel nodig hebt?) Snel internet? 8 mb is genoeg voor mij en dat haalt mijn laptop ook. Draaiend scherm? Waarom zou ik het willen? Zo'n tablet (of laptop) is zo gedraaid en in hoogte-breedteverhouding scheelt niet veel. Veel apps? Volgens mij zijn de meeste apps ook downloadbaar als computerprogramma. Swipen? Mwah, doe mij maar gewoon een toetsenbord i.p.v. al die vieze vegen op mijn scherm. HD-retina beeldscherm? Wat is het en wat is het voordeel daarvan?

Die batterij is wel een voordeel en het snellere opstarten geef ik maar het voordeel van de twijfel. Staat wel de kostbaarheid van zo'n ding tegenover. Wat voor internet hebben jouw jongens, Dirtsa? Dat is vaak namelijk ook reteduur. Thuis kun je hem op Wifi zetten, maar op straat niet overal (en ik neem niet aan dat ze hem alleen thuis gebruiken, want dan heb je die lange batterij ook niet nodig).

Anyways, fijn dat je alles op een rijtje wilde zetten, Dirtsa. Die tablet komt er bij mij niet in (maar dat had je vast al geraden).

 
Ik zit er ook niet om je een tablet aan te praten hoor, maar ik gaf antwoord op een vraag.

En mijn jongens vinden de ipad leuk, of het enig nut heeft? soms wel natuurlijk, maar het is vooral handig en leuk.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.750
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan