Misselijk

ruud

New member
Ik ben me aan het voorbereiden op de levergalkuur (4x pd appelazijn, levernierthee, de citroenknoflookkuur).

Ik ben nu echter al een dag vrij misselijk en het feest moet nog beginnen dit weekend.

Hebben jullie ervaring al met misselijkheid in aanloop naar de kuur toe?

 
Hoi Ikke, volgens mij ligt de link bij mij daar niet direct, maar ik weet het niet zeker.

Misschien is de lever wel erg aan het ontgiften al, geen idee.

Maar ik houd nu wel mijn hart vast voor wat komen gaat, terwijl ik het toch al redelijk veel heb gedaan: de leverkuur.

 
Mogelijk moet ik geen vitamine c poeder meer nemen, ik neem het nog zelfs in de vorm van maqui bespoeder, want ik geloof dat mijn maag dat niet trekt. Misschien is het dat bij mij. Ik heb het ook bij gewoon ascorbinezuur: mijn maag trekt het niet.

Ik hoop maar dat dat het is waardoor ik misselijk werd/ wordt.

Het heeft wel een voordeel, ik val zienderogen af en mijn drekbuik die slinkt.

 
ik kan ook erg misselijk worden van vit c poeder, rustig aan dus!

Ben benieuwd hoe de flush je gaat bevallen, is dit de eerste?

 
Hoi Ikke, ik ga dit weekend toch niet flushen.

Ik wilde het doen maar mijn energetisch therapeute geeft aan dat dit het tijdstip nog niet is.

Wel voor de koffieklisma´s trouwens.

Dus ik doe nu de citroenknoflookgembercurcumakuur van Tine van der Maas.

Ik heb reeds 4x de leverreiniging gedaan zonder voorwerk jammer genoeg (ik wist niet dat dat ook kon) en zonder dat er stenen te zien waren.

Ging jij ook flushen dit weekend?

 
nee, ik heb erg nare ervaringen met de vorige keer. Wil het wel maar denk dat ik er nu te zwak voor ben, het vasten vanaf 14uur lukte me de niet goed. Werd ontzettend misselijk, trillerig en niet goed! Ik blijf voorlopig even dagelijks aan de slag met de smoothie en wil ook de citroen-olijf erbij in gaan passen. Mogelijk dat ik dan later de flush van Mike doe

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.468
Berichten
497.549
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan