@leske ik denk dat die spoel niks speciaals of op 'energetisch' niveau iets doet, op de site spreken ze over een Tesla spoel dat scalaire golven of straling uitzendt, dit is een grenswetenschap, de wetenschap ontkent die golven, maar Tesla observeerde ze wel (maar noemde ze anders, elektrische geluidsgolven oid), veel experimenteerder op youtube observeren het ook, zoek maar bijvoorbeeld op Tesla scalar waves / longitudinal waves.
Tesla werd wel 86 jaar, dat is oud voor die tijd, en hij stond extreem veel bloot aan die (statische) energie
of het komt door de ozon dat het opwekt.
Denk persoonlijk dat het alternatieve circuit iets heeft opgepikt uit het alternatieve wetenschap circuit en doet alsof ze het snappen terwijl mensen met verstand ervan het niet eens snappen. Verder zou ik die kliniek mijden omdat ze het hebben over bachbloesem en homeopathie, waarvan ik denk dat het onzin is.
Ik deel deze mening over kinesiologie, waar jullie het totaal niet mee eens zullen zijn
:
http://www.gotquestions.org/kinesiology.html
Met occult bedoel ik alle onzichtbare machten / krachten die niet van God zijn en dus van het domein van het kwaad, dit is ook mijn ervaring (en de reden dat ik een psychose kreeg en duivelse stemmen hoor) , zal het wel een keer vertellen.