mindlink/mind preven testen

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Leske
  • Startdatum Startdatum

Leske

New member
Hallo

zijn hier meer mensen die ervaring hebben met Mindlink/preven testen ?
Wat is jullie ervaring ermee ? Vinden jullie het een betrouwbare meetmethode ?
 
Hoe ervaar je de zgn golven die op je gericht worden? Hoe krijgt de behandelaar feedback? Ben ook wel benieuwd.
 
Mijn ervaring is dat mindlink onbetrouwbaar is, sommige dingen wel, maar sommige dingen vond ik echt onbetrouw baar zo waren er een tijd geleden 3 vullingen getest waar metylmetacrylaat inzit en volgens de test dus zou kunnen verdragen, terwijl ik een allergie heb voor metylmetacrylaat heb. Ook kwam er een vulling uit wat ik wel zou kunnen verdragen zonder met metametylcrylaat deze vulling heb ik laten zetten , maar nu reageer ik er heftig allergisch op met benauwheidsklachten, kortademigheid en verergering van mijn eczeem.

Voor second opnion ben ik na een andere bio tandarts gegaan en die heeft me eerst na een natuurgeneeskundige gestuurd wat testen deed via kinesologie en die test dat ik allergisch ben voor alle composieten, wel zou ik porselein kunnen verdragen, ook glasiomeer zou ik wel kunnen vragen. Maar hier zit fluoride en ik mag geen fluoride hebben hier ben ik ook allergisch tegen. En ook uit de test kwam eruit dat fluoride 82 procent ziek makend en storend is. Ik vraag me af waarom ik dan wel goed test op glasiomeer.
Ook zouden mijn emotionele belastingen te hoog zijn in eerste instantie en werd ik na een hypno therapeut gestuurd voor hypnose. heb ook nog met een andere therapeut gewerkt waardoor mijn emtionele belastingen zijn gezakt en ik ben terug gegaan na de bio tandarts. Maar hij wilde eerst weten of er niet nog een voorgeprogrameerde blokade zit voor dat hij me behandeld. En heeft me hiervoor na de mindlink coach gestuurd voor een mindlink/preven test. Uit de mindlink/preventest kwam idd uit dat ik een voorgeprogrameerde blokade heb. De blokade zou zijn ik voel me graag ziek. Hier ben ik wel sceptisch over over deze uitspraak. Ik ben totaal niet graag ziek, ik haat ziek zijn, als ik ziek ben doe ik er alles aan om beter te worden en kan ziek zijn moeilijk acepteren dat de dingen niet gaan zoals ik wil

. Volgens de mindlink coach was de eerste mindlink test niet betrouwbaar geweest en zouden de tandmatrialen ook weer opnieuw getest moeten worden. En voor die blokade zou ik eerst 4 weken druppels moeten nemen spygariek druppels en dan een hertest laten doen of de blokade gezakt of weg is. En dan zou hij ook de tandmatrialen opnieuw moeten testen, maar ik heb geen vertrouwen meer erin om de tandmatrialen via mindlink te laten testen.

Ik had wel het gevoel dat de natuurgeneeskundige die via kinesologie teste zuiverder teste en voor mijn gevoel was dat wel meer betrouwbaarder . alleen met die fluoride vind ik een beetje raar. Want fluoride werkt zeer neurotoxisch vooral omdat ik al moeilijk kan ontgiften door ASS en een mogelijke MTHFR genmutatie

En die uitspraak van die blokade ik voel me graag ziek dat kan ik me niet voorstellen dat dat in mijn onbewuste zit.
De bio tandarts wilt me niet behandelen zolang die blokade er zit. Ik weet niet meer goed wat ik ervan moet denken en ervan moet geloven.
 
@Alan wat voor golven ?
Bij mij ging de mindlinktest ik moest op een stoel gaan zitten er lag op de tafel een soort spoel of schijf naast me een soort bioresonatieschijf lijkt het en is aangesloten op de latop en de mindlinkcoach test dan via spiertesten en moet op de pc of latop aankruisen ja of nee en op het einde komt er een raport met de uitslagen van de test.
 
Zo'n spoel genereert emf, of elektromagnetische velden/golven, maar op een 'speciale™' manier, ik vroeg me af hoe je lichaam daarop reageert en hoe het voelt.
 
Ik zou niet beginnen aan kinesiologie, omdat het links heeft met het occulte (onzichtbare), waarvan ik zelf ervaren heb dat het allemaal kwaadaardig is. Maar dat is een andere discussie.
 
Toen ik daar zat kreeg ik wel last van hoofdpijn en werd erg moe opeens maar weet niet of het van de spoel kwam. @Alan zijn volgens jou mindlinktesten betrouwbaarder dan kinesologie?
 
Ik zou niet beginnen aan kinesiologie, omdat het links heeft met het occulte (onzichtbare), waarvan ik zelf ervaren heb dat het allemaal kwaadaardig is. Maar dat is een andere discussie.

hoi Alan, als je het occulte gelijk stelt aan het onzichtbare dan is jouw god ook occult. Mijn ervaring met kinesiologie is in elk geval heel anders dan de jouwe. Niets kwaadaardigs aan kinesiologie. Het is niets anders dan contact maken met het eigen diepe weten en dat van de medemens. Die gave hebben wij mensen allemaal en we kunnen er in mindere of meerdere mate allemaal bij met of zonder oefening.
 
@leske ik denk dat die spoel niks speciaals of op 'energetisch' niveau iets doet, op de site spreken ze over een Tesla spoel dat scalaire golven of straling uitzendt, dit is een grenswetenschap, de wetenschap ontkent die golven, maar Tesla observeerde ze wel (maar noemde ze anders, elektrische geluidsgolven oid), veel experimenteerder op youtube observeren het ook, zoek maar bijvoorbeeld op Tesla scalar waves / longitudinal waves.
Tesla werd wel 86 jaar, dat is oud voor die tijd, en hij stond extreem veel bloot aan die (statische) energie :) of het komt door de ozon dat het opwekt.
Denk persoonlijk dat het alternatieve circuit iets heeft opgepikt uit het alternatieve wetenschap circuit en doet alsof ze het snappen terwijl mensen met verstand ervan het niet eens snappen. Verder zou ik die kliniek mijden omdat ze het hebben over bachbloesem en homeopathie, waarvan ik denk dat het onzin is.

Ik deel deze mening over kinesiologie, waar jullie het totaal niet mee eens zullen zijn :P : http://www.gotquestions.org/kinesiology.html

Met occult bedoel ik alle onzichtbare machten / krachten die niet van God zijn en dus van het domein van het kwaad, dit is ook mijn ervaring (en de reden dat ik een psychose kreeg en duivelse stemmen hoor) , zal het wel een keer vertellen.
 
Dan is iedereen psychotisch die gelooft in het onzichtbare, spirituele ed., iedereen heeft er zijn eigen psychotische visie over.
 
Ik heb alleen ervaring met spiertesten maar naar mijn idee klopte het niet echt wat ze zei.
Over die mindlinktesten, ik sprak ooit eens zo iemand die daarmee werkt aan de telefoon. Ik vond het maar apart omdat ik vroeg hoe dat kan dat zij dergelijke info van een ander persoon kon krijgen zelfs op afstand en dmv foto's? Werd mij een beetje teveel hocus pocus vooral toen ze zei; ik heb een gave het enige wat ik nog mis is een bezemsteel! Nou dat was voor mij gelijk een reden om er niet aan te beginnen. Niet zozeer dat het niet zou werken wat zij doet maar meer omdat ik dat wereldje gewoon beetje scary vindt ofzo.
 
Alan: ik heb een broertje met een psychose en aantal mensen riepen dat hij bezeten zou zijn?? In onze cultuur hoor je dat wat mij beter veel te snel! Ik geloof in elk geval niet dat mijn broertje bezeten zou zijn. Hij heeft gewoon een probleem in een hersengebied van jongs af aan al aparte jongen geweest. Mogelijk ASS terwijl dit nooit was opgemerkt. (Verkeerde voeding etc)
Ik hoor veel te snel en te vaak dat mensen met een psychose iets met duivels te maken heeft maar eerlijk geloof daar 9 vd 10 keer niks van.
 
Juist niet, als ik jouw woorden lees: in jouw ogen is immers alles dat onzichtbaar is 'occult' en dus slecht. Occult klopt, want dat betekent verborgen. Maar dat wil niet zeggen slecht of kwaad. Occult is een neutraal woord en dat is logisch want net als met technologie kan het voor zowel goede als kwade doeleinden gebruikt worden.
Het lijkt me handig als je je definitie van occult dus bijstelt want het is simpelweg een verkeerde definitie. Dat is net zoiets als de 'apocalypse', wat simpelweg openbaring betekent maar al heel lang gebruikt wordt als een soort van synoniem voor hel en verdoemenis.
 
Alternatieve heling is occult en des duivels, maar Alan heeft een psychose gehad omdat demonen tot hem spraken. Wie gelooft hier in hocus pocus?! En waarom is hij actief op de zondag?

Mike
 
@ Sampjes hierover:

Ik heb alleen ervaring met spiertesten maar naar mijn idee klopte het niet echt wat ze zei.

Dat zegt in principe niet perse iets over dat die methode wel of niet klopt als jouw vermoeden klopt dat spiertesten bij jou eerder niet goed werkten. Waarschijnlijk ligt het er vooral aan dat degene die de spiertest bij jou deed (misschien was je dat wel zelf) de methode niet goed toepaste of de uitkomsten niet goed interpreteerde. Ik geloof zeker dat ons onderbewuste dingen weet die wij bewust niet weten. Ons lichaam heeft dat onbewuste weten in zich zitten. Raar voorbeeld: na de vakantie was ik mijn inlognaam van het computersysteem op mijn werk kwijt. Dit kon ik echter pas terugkrijgen door gewoon mijn vingers de inlognaam te laten typen: zo de inloggegevens opschrijven of opzeggen: werkte niet. Mijn spieren hadden/ hebben dat geheugen wel, maar bewust zat het niet meer in mijn geheugen. Ik ben zelf geen bewuste beoefenaar van kinesiologie, maar ik heb wel ervaring met dat mensen het bij mij deden. Bij elke meting -zowel kinesiologie of bijv. electro-acupunctuur- die bij mij gedaan werd/wordt hou ik altijd rekening met dat de resultaten eventueel niet kloppen of moment-afhankelijk zijn. Maar ik neem het wel altijd onder de loep: ik ga proberen of ik iets aan de adviezen heb. Ik ben erg blij met de adviezen die ik via electro-acupunctuur heb verkregen over mijn allergieen en andere onverteerbaarheden en nutriententekorten en voedseltips.
 
@mike klopt helemaal, alleen heb ik dat hocus pocus laten varen, was daar ook ooit mee bezig. Ik denk dat het spirituele een mijnenveld is.



@sampjes vanuit welke cultuur hoor je dat? Je hoort er wel vaak over dat mensen met een psychose beweren contact te hebben met geesten. Een somatisch meisje die ik ken en psychotisch was zei dat ze contact had met een djinn en die heette zus en zo.
 
Denk persoonlijk dat het alternatieve circuit iets heeft opgepikt uit het alternatieve wetenschap circuit en doet alsof ze het snappen terwijl mensen met verstand ervan het niet eens snappen. Verder zou ik die kliniek mijden omdat ze het hebben over bachbloesem en homeopathie, waarvan ik denk dat het onzin is.


Ook nog even aan Alan omdat hij het hier eerder over homeopathie had: hier even een citaat over homeopathie van een nobelprijswinnaar: dit omdat je zegt dat mensen die zich inlaten met alternatieve vormen van therapie / homeopathie dingen niet zouden snappen: homeopathie gaat over de onzichtbare energie die er in veel vormen zeker wel aanwezig is, ook voor mensen om in helende zin gebruik van te maken. Je zou dit ook goddelijke energie kunnen noemen waaruit wij kunnen tappen. Geen idee immers waarom je die energie des duivels zou moeten bestempelen als mensen ervan kunnen genezen. Wetenschapper Emoto heeft het gevolg van vele vormen van onzichtbare energie (bijv. ook muziek) voor waterkristallen vastgelegd op de gevoelige plaat.

008 Nobelprijswinnaar professor dr. Luc Montagnier heeft geen goed woord over voor de tegenstanders van Homeopathie. ZIjn woorden wijzen op een farmaceutische maffia, zo simpel is het feitelijk..! Kijk eens naar deze revolutionaire uitspraak van deze Nobelprijswinnaar: “Ik kan niet zeggen dat homeopathie in alles correct is. Wat ik nu kàn zeggen, is dat de hoge verdunningen kloppen. Hoge verdunningen van iets zijn niet niets. Het zijn waterstructuren die de originele moleculen imiteren.” http://www.wanttoknow.nl/overige/kanker-de-mensheid-al-100-den-jaren-bedonderd/
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.514
Berichten
527.285
Leden
8.652
Nieuwste lid
duncan
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan