minderen met de borstvoeding?

Janse echt ongelooflijk zeg

zat heel boos op het puntje van me stoel

mn vriendin is pas met haar 6 weken oude dochter te inenten geweest

ze kreeg al op een oproep

en mn andere vriedin gelooft niet in de rauwe melk die is bang dat ze er ziek van wordt omdat het niet verhit wordt

pff ik haar proberen uit te leggen dat rauwe melk kortmetten maat met bacterien(zo was het toch?kon ff niet zo snel iets anders verzinnen)

en ook van

ja maar wat als die koe ziek is

ik zeg die mensen zien dat wel

als ik zelf ziek ben zeg ik dan wordt mn dochter toch ook niet ziek dan zitten er juist nog meer antistoffen in de melk

nou niet overtuigd

stoot steeds op onbegrip van iedereen echt van vet eten dan wordt ik nog vetter en vervolgens gaan ze zo lachen en beginnen direct over iets anders pff

mn schoonma uit turkije had het over een bacterie die rauwe melk bij zich kon hebben pff mn turks is niet zo goed dat ik haar dat uitleg en mn man kan haar niet bellen

Dirtsa mijn zoons van 9 en 6 hebben dat ook

als ik mn zoon van 6 vraag waar het naar smaakte zegt ie heel lekker kan niet zeggen waarnaar maar heel lekker!

 
ik bedoel dat als een koe ziek is dat de vee(H)ouders dat wel zien

 
Danielle, stop geen energie is dit soort dingen, richt je vooral op je eigen gezin en jezelf. Onze voorouders, en nog niet eens zo lang geleden deden echt niet aan pasteuriseren. als dit zo gevaarlijk zou zijn geweest dan was de mensheid niet zo enorm gegroeid. Dit is de eerste generatie waarvaqn de kinderen waarschijnlijk jonger sterven dan de ouders. Als jou vriendinnen goed om zich heen kijken zien ze vooral en steeds meer en steeds jonger ernstig zieke mensen.

Lactose intolerantie is iets van de laatste decennia, rara, hoe zou dat nou komen. 1 miljoen mensen met diabetes, 1 op de 2 a 3 mensen krijgt kanker, reuma/ms komt steeds vaker en op steeds jongere leeftijd voor, ziekte van chrohn/astma/copd, kinderen met autisme en aanverwante stoornis, adhd je kunt nog wel even doorgaan hoor.

Jou vriendinnen zijn net struisvogels, kop heel diep in het zand stoppen.

Asl onze voeding zo gezond is en de medische wetenschap zo goed....waarom zijn de zorgkosten dan zo enorm hoog? Waarom zijn er dan steeds meer niet te behandelen ziektes?

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.468
Berichten
497.546
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan