Minder gezond leven maar gezond zijn

Je kunt er zelfs "voeding" invullen, als je aanhangt dat "voeding je medicijn is".

Ik ben er ook wel achter ondertussen dat hersenchemie ook deels samenhangt met andere (hormoonproducerende) organen,toxische belasting in t lichaam etc....en ieder hebben ze hun eigen specifieke voedingsbehoeften.

Pinklady, ken je toevallig het boek The Mood Cure? Ken het boek zelf niet,heb wel eens uit nieuwsgierigheid de testen op de site gedaan....bij ze allemaal scoorde ik ver boven de norm:s

 
Joey, ik ken het zusje ervan: The Diet Cure. Op zich zijn dat tests waarop volgens mij iedereen wel scoort: veel te algemeen.

Op zich vond ik The Diet Cure een verfrissende kijk hebben op eetstoornissen (want daar ging het over), maar daarmee hield het ook wel een beetje op.

The Mood Cure heb ik verder overgeslagen, omdat ik toch wel wist hoe ik zou gaan scoren.

 
Ik heb het al vaker gezegd: er zijn geen psychiaters, maar psyche-haters. Een wetenschap die zelf ontdaan is van zijn ziel, kan niets zinnigs zeggen over de ziel. Daarvoor moet je nl. bezield zijn!

Mike

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.782
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan