Mike's leverdrankje

fatsnotbad

Administrator
Forumleiding
ik krijg veel verzoeken of ik mijn leverdrankje stapsgewijs uiteen wil zetten.

Nou, komt-ie!

1000042060.jpg
Eierdooier scheiden van het eiwit door de eierschaal te tikken tegen de rand en voorzichtig de twee helften open te breken en de eierdooier voorzichtig van de ene helft naar de andere te gieten. Het eiwit valt aan de zijkanten weg.

1000042061.jpg
Scheut olijfolie toevoegen. Komt neer op ong. 1 eetlepel.

1000042062.jpg
Citroensap toevoegen, ong. 1 koffielepel.

1000042063.jpg
Met een vork samenkloppen tot 1 geheel en drinken maar!

Mike

Nou, komt-ie!

Bekijk bijlage 38088
Eierdooier scheiden van het eiwit door de eierschaal te tikken tegen de rand en voorzichtig de twee helften open te breken en de eierdooier voorzichtig van de ene helft naar de andere te gieten. Het eiwit valt aan de zijkanten weg.

Bekijk bijlage 38089

Bekijk bijlage 38090

Bekijk bijlage 38091

Mike
Das toch hetzelfde als de milde leverreiniging van Moritz?

Nou, komt-ie!

Bekijk bijlage 38088

Bekijk bijlage 38089

Bekijk bijlage 38090

Bekijk bijlage 38091

Mike
Nuchtere maag of voor bed?

Nou, komt-ie!

Bekijk bijlage 38088

Bekijk bijlage 38089

Bekijk bijlage 38090

Bekijk bijlage 38091

Mike

Mayonaise

Helaas is ons 'huismerk' Vitsilomoeri Griekse olijfolie wat minder vanzelfsprekend als voorheen i.v.m. de beschikbaarheid. Ik haal mijn olijfolie tegenwoordig uit Duitsland, het is gewoon het huismerk van DM biologische extra vergine olie. Elke biologische EV olijfolie is prima.

Mike

Jazeker. Ik eet bijna geen koolhydraten en sla steevast het ontbijt over (m.u.v. mijn leverdrankje). Zelfs als ik gaandeweg de middag een hongergevoel krijg geef ik daar nog niet altijd aan toe. Ik leef op 1, hooguit 2, (kleine) maaltijden per dag.

Mike

Goh, toevallig is dat ook mijn recept voor mosterd en/sladressing. Doe dat ook door meloen met komkommer. Ik had bedacht dat vloeibare zeemagnesium en vloeibare spirulina erdoorheen ook goed zijn voor de galblaas.

Jazeker. Ik eet bijna geen koolhydraten en sla steevast het ontbijt over (m.u.v. mijn leverdrankje). Zelfs als ik gaandeweg de middag een hongergevoel krijg geef ik daar nog niet altijd aan toe. Ik leef op 1, hooguit 2, (kleine) maaltijden per dag.

Mike
Maar wel nog steeds in combi met kangenwater toch?

Eind april ben ik begonnen met Iosol Formule II, naar aanleiding van dit bericht.

Ik begon met twee keer per dag een druppel in een glas water of melk en heb dat rustig verhoogd. Vanaf ongeveer twee keer per dag tien druppels begon er een reactie te komen. Licht vermoeid en benauwde ademhaling. Dat eerste is niet zo erg, het tweede wel. Dat is ook eigenlijk het grootste probleem wat ik soms nog heb, ademhaling die vernauwd is. Blijkbaar doet jodium daar bij mij iets mee. De dosering heb ik verlaagd en toen verdween dat na een dag. Na een verhoging van de dosering kwam het terug. Lijkt me dan wel bijna zeker een reactie op de jodium.
Misschien is het ontgifting en gaat het te snel. Kan dit leverdrankje helpen om de lever te ondersteunen en het ontgiften te verbeteren?

Forum statistieken

Onderwerpen
4.594
Leden
8.684
Nieuwste lid
Shahin
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan