Mike Vitamine D tekort

Als je zoals jij behoorlijk wat jodium neemt moet je eigenlijk wel extra selenium nemen. Nu je het toch o.a. over schildklier extract hebt, heb jij wel eens je basale ochtend temperatuur gemeten?
Schildklier extract is eigenlijk ook een voedingsmiddel. Diverse volkeren kregen in hun natuurlijke voeding een behoorlijke dosis schildklier hormoon binnen dmv bijvoorbeeld vissenkopsoep en hele schildklier die werd opgegeten. Tot voor relatief kort geleden werd dat hier ook nog gedaan.

Weston Price beschrijft dat de Noord Amerikaans indianen de schildklier van de elanden gebruikten om hun vruchtbaarheid te vergroten. Er werd speciaal op de elanden met de grootste schildkieren gejaagd omdat deze voor hun van levensbelang waren.
 
Hoi Pike,
Dank je.

Ik neem steeds, als ik de jodium neem, 2 paranoten.
Verder eet ik ook viskoppensoep. En dat opmeten, ja die tip had je al eens gegeven, dat heb ik nog niet gedaan. Zal ik spoedig eens gaan doen.

Dorothé
 
Ben benieuwd hoe die temperatuur is bij jou, maar ook bij anderen trouwens.
Ik ben weer begonnen met schildklier extract en mijn temperatuur gaat langzaam omhoog terwijl ik mij weer veel beter voel.
 
Je kunt kunstmatig met geisoleerde vit. D de bloedwaarde opkrikken, maar het kan ten koste gaan van je vit. A-voorraad. Toen haar bloedwaarde zo snel gestegen was, verdwenen haar klachten of bleven ze of werden ze zelfs erger? Vervolgens is ze Blue Ice Royal gaan gebruiken en kelderden haar vit. D-waarden weer. Mogelijk is dit omdat het lichaam eerst de vit. A-waarden weer heeft hersteld, ten koste van vit. D. De vetoplosbare vitamines werken in synergie met elkaar, dus je speelt voor God als je slechts 1 van de 4 in geisoleerde vorm aan je lichaam toedient.

Mike
Heel interessant wat ik hier allemaal lees. Een gevaccineerde persoon zei tegen mij dat ik mijn vitamine D moet laten prikken en dan vitamine d moet aanvullen, ik ben daar zelf helemaal geen voorstander van omdat ik een verzwakt zenuwstelsel heb. Geen geprik als het niet nodig is dus. Blijkbaar is hij fan van prikken. Dit is een advies dat hij kreeg op de facebook pagina d3 k2 van orthomoledculair therapeut Willem Schoolderman, geloof ik dat ie heette.

Toch zou ik wel vitamine D3 en k2 willen proberen als supplement, tegen griepklachten. Nu heb ik ook avermectine en panacur ingenomen.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
501.198
Leden
8.632
Nieuwste lid
Pinjo
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan