Mike Donkers - Kennisavond gezondheid - 21 juni 2013 te Soest

G

Guest

Guest
A.s. vrijdag zal Mike Donkers weer bij ons een kennisavond houden. Je kunt er al je vragen "live" aan hem kwijt.

Mike Donkers is geen medicus of diėtist. Hij is een docent Engels en Nederlands die te veel en te vaak ziek was en daar vier jaar geleden genoeg van kreeg en besloot zichzelf te onderwijzen over de relatie tussen voeding en gezondheid. Nadat hij zijn eetpatroon veranderde, verdwenen zijn allergieėn, permanente neusverkoudheid, griepjes en andere kwalen binnen slechts tien weken tijd als sneeuw voor de zon.

Door zichzelf als proefkonijn te gebruiken en door veel te lezen over voeding en gezondheid heeft hij sinds die tijd enorm veel kennis vergaard en zal dit vanavond delen met het publiek. Mike is een man van dialogen, dus het zal een avond worden waar de bezoekers van Mike kunnen leren en Mike weer van de bezoekers.

Locatie: Soest

Starttijd: 20:00

Eindtijd: 22:30

Datum 21 juni 2013

[URL]http://www.weekendagenda.com/mikedonkers/[/URL]

 
Hee Mike, als je toch docent bent, dan lijkt het me een uiterst goed idee om over te stappen naar mijn klas :D

 
Was leuk om Mike een keer in het echt te zien!

Het was een interactie avond maar hij maakt er toch een mooi samenhangend geheel van.

In het najaar wil ik hier Mike een lezing laten geven dus Mike dan weet je dat alvast! :D

 
Ja ik vond het ook een boeiende avond en leuk om Mike en Juglen een keer te ontmoeten. De manier waarop Mike antwoord gaf op een vraag met het woord "Ja" en daarmee bedoelde te zeggen "echt niet!" toen iemand iets vroeg/zei wat absoluut niet klopte vond ik geweldig! :D

Humor is toch maar een mooie manier om zaken mee uit te leggen.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.500
Berichten
519.514
Leden
8.647
Nieuwste lid
Syllie
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan